مراحل انجام ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

4seg_q2.jpg

همانطور که حتما می دانید ایمپلنت های دندان یک از راه حل های جایگزین کردن دندان های از دست رفته یا پوسیده به حساب می آیند. این روش که یکی از جدید ترین راه های درمانی در عرصه دندان پزشکی است ، با استفاده از آن ، لبخند از دست رفته افراد به آن ها باز می گردد. حال با هم بررسی موارد و جنبه های مختلف آن می پردازیم.

 

مراحل انجام ایمپلنت دندان

 

نخست برای تشخیص اینکه آیا ایمپلنت دندان برای شخص بی خطر است و یا راه بهتری برای جایگزینی آن وجود دارد ، باید به یک مرکز تخصصی ایمپلنت دندان مراجعه و با یک متخصص ایمپلنت مشاوره کرد. پس از انجام آزمایشات لازم و عکسبرداری و رادیولوژی از دهان و دندان ها ، در صورت نیاز به ایمپلنت متخصص روزی را برای انجام عمل هماهنگ می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت وجود دندان پوسیده ابتدا لازم است که آن دندان کشیده شود. در روز مراجعه برای عمل در ابتدا با بی حسی موضعی منطقه تحت عمل را بی حس کرده و سپس اقدام به کاشت پایه ایمپلنت می کنیم. در مرحله اول باید سوراخی بر روی استخوان فک ایجاد کنیم تا مکان مناسبی برای قرار گیری فیکسچر یا همان پایه فراهم شود. پس برشی بر روی سطح لثه می دهیم تا دسترسی به استخوان فک مهیا شود. بعد از دسترسی با استفاده از مته سوراخی بر روی استخوان ایجاد می کنیم. این سوراخ باید به اندازه مناسب باشد که فیکسچر در آن چفت شود. بنابراین نباید زیاد تنگ یا گشاد شود. پس از قرار دادن پایه حال نیاز است که مدتی به استخوان فک استراحت داد که در طول این مدت با پایه پیوند برقرار نماید و همانند یک ریشه دندان طبیعی آن را در بر بگیرد. نکته دیگر این است که در طول این مدت روکش یا همان تاج دندان باید در لابراتور ساخته شود. این روکش دقیقاً متناسب با دندان های طبیعی هر فرد تهیه و تولید می شود. بنابراین همان مدت چند ماهی که استخوان فک فرد به استراحت مشغول است این روکش نیز ساخته می شود.

 

پس از مراجعه مجدد حال باید به سراغ بقیه روند کاشت برویم. ابتدا جراح از برقراری پیوند میان استخوان و پایه اطمینان حاصل می کند و اگر شرایط مهیا بود به سراغ قرار دادن اباتمنت یا همان رابط ایمپلنت بر روی پایه می رویم. برای این کار باید دوباره برشی بر روی لثه و دقیقاً در همان نقطه قبلی زده شود تا دوباره دسترسی به پایه فراهم شود. سپس اباتمنت را که همانند پیچ در داخل فیکسچر چفت می شود در جایش قرار می دهیم. پس از آن می توان لثه را بخیه زد. با این کار سر گرد اباتمنت که محل قرارگیری روکش خواهد بود خارج از لثه باقی خواهد ماند. اکنون مرحله نهایی فرا می رسد و زمان قرارگیری تاج دندان بر روی اباتمنت است. پس از قرار گیری آن کار تمام است.

 

پس از انجام عمل نکات ایمنی و مراقبتی را از جراح دریافت خواهید کرد که در صورتی که می خواهید دندان هایتان عمر بالایی داشته باشند ، حتماً باید آن ها را رعایت کنید.

 

برند های ایمپلنت

 

ایمپلنت دندان ، شامل برند های متفاوتی می باشد. این برند های توسط کارخانه های متفاوت و توسط کشور های متفاوتی ساخته می شوند . این ایمپلنت اکثرا در کشور های سوئیس ، کره ای ، المان ، فرانسه و آمریکایی ساخته می شوند . برای آشنایی با تمام این برند ها به لینک زیر مراجعه کنید .

 

انواع برند ایمپلنت دندان

 

مزایای ایمپلنت دندان

 

حال که ریز به ریز جز‌‌ئیات ایمپلنت دندان را برایتان توضیح دادم به سراغ ذکر مزایای فوق العاده آن می رویم :

 

? – ظاهر زیبا :‌همانطور که بالاتر توضیح داده شد تاج ایمپلنت در لابراتور و تا حد امکان مشابه سایر دندان های طبیعی فرد ساخته می شود. بنابراین وقتی در داخل دهان قرار می گیرد بسیار طبیعی جلوه می کند و لبخند فرد را به او باز میگرداند.

 

?- مقاومت بالا : بر خلاف دندان های مصنوعی یا سایر روش های جایگزینی دندان ایمپلنت دندان بسیار مقاوم است. زیرا پایه آن همانند سایر دندان های طبیعی مانند ریشه با استخوان فک پیوند برقرار می کند.

 

?- بهبود وضعیت جویدن و تکلم : برای افرادی که از دندان های مصنوعی استفاده می کنند این نکته بسیار بارز است که صحبت و جویدن غذا به علت لق زدن دندان مصنوعی همیشه با مشکل برایشان رو به رو بوده است و شاید باعث خجالتشان می شده است. اما ایمپلنت دندان از آنجایی که کاملاً سفت و محکم است ، همانند سایر دندان های طبیعی فرد عمل می کند و می توان بهترین بهره را از آن برد.

 

معایب ایمپلنت دندان

 

در کنار سایر موارد ذکر شده یکی دو نکته شاید در مورد معایب ایمپلنت قابل ذکر باشد :

 

? – هزینه بالا : ایمپلنت دندان به علت تمام مزایایی که در بالا ذکر شد هزینه ای بیشتر از سایر روش های جایگزینی دندان دارد که شاید برای همه افراد مقدور نباشد.

 

?- طولانی بودن مدت عمل : همانطور که در بالا عنوان شد در میان عمل باید چند ماهی به استخوان فک استراحت داد تا به خوبی با فیکسچر کار گذاشته شده پیوند برقرار کند. بنابراین برای افرادی که عجله دارند تا هر چه زودتر به دندان مورد نظر خود برسند شاید چندان مناسب نباشد اما در این مورد هم روش های جایگزینی مانند ایمپلنت فوری وجود دارد که برای آن می توانید با متخصص مربوطه مشاوره داشته باشید.

 

مراقبت های پس از انجام ایمپلنت دندان

برای مراقبت از ایمپلنت دندان این نکته را باید در نظر داشته باشید که مراقبت تنها مربوط به روز های ابتدایی نمی باشد و باید در دراز مدت نیز نظافت و بهداشت ایمپلنت و سایر دندان ها را رعایت کنید نا طول عمر آن ها را بالاتر ببرید. نکات مهم در مورد روز های ابتدایی استفاده از مواد غذایی نرم مانند سوپ و فرنی است تا زخم ها زودتر التیام یابند. همچنین باید مراقب باشید که تحت فشار قرار نگیرند.

 

در دراز مدت نیز باید مسواک روزانه و نخ دندان و استفاده از دهان شویه را همیشه انجام دهید و در صورت امکان آن ها را نزد متخصص شست و شو دهید.

 

قیمت ایمپلنت دندان

منبع: شفقنا

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان ، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

 

هزینه ایمپلنت

آشنائی با پلتفرمنوبشو موتور جستجوی کالای هوشمند همراه با امکانات ویژه

نوبشو موتور جستجوی کالای هوشمند همراه با امکانات ویژه

در سالهای اخیر موتوی جستجوی کالا در کشور ما تبدیل به یک وسیله اساسی در میان کاربران شده است. خواه کاربرانی که فروشنده هستند و یا خریدار .

در میان موتورهای جستجوی کالا، نوبشو، در زمانی کوتاه تبدیل به وبسایت و برندی کاربرمحور شده است . مدیران برند نوبشو معتقد هستند اصل کاربرپسند بودن و دنبال کردن نیاز کاربران در پروسه مهندسی نوبشو، تاثیر زیادی در محبوب شدن این پلتفرم دارد. مهندس موسوی مدیر اصلی پروژه معقتد است مهندسی یک محصول موفق چیزی بجز دنبال کردن صحیح و مهندسی دقیق فرآیندهای مورد نیاز کاربران نیست و یک محصول موفق صرفاً گسترده و یا پیچیده نیست و موفقیت نوبشو نیز در سادگی آن است.

موتورهای جستجوی زیادی تا به امروز پا به میدان گذاشته اند اما آنطور که باید و شاید به نیاز کاربران توجه نکرده اند و شاید به منفعت برند خود تنها تکیه کرده اند. اما مهندس موسوی، معقتد است توجه به نیاز کاربران بصورت ناخواسته برند را موفق می سازد و توصیه وی به تیمهای مهندسی و توسعه نیز همین است. مهندسی صحیح فرآیندهای مورد نیاز کاربران!

البته بدون شک نیازهای دیگری نیز وجود دارد که باید در پروسه مهندسی یک محصول کاربرمحور باید لحاظ شود اما اصل یکی است و آن رعایت نیاز کاربران است! مثال عینی آن نیز در تیم دیجیتال مارکتینگ و طراحی وبسایت و سئو نوبشو دیده می شود. تولید محتوای هدفمند، مطابق با نیاز کاربران و بهینه سازی محتوا! مهندس موسوی معتقد است توجه به همین نکته نیاز کاربران، اولویت موتور جستجوی گوگل شده است برای رتبه دهی، پس چرا از آن بسادگی عبور کنیم ؟

نوبشو با نگاه به نیاز کاربران تولید شده و بر همین اساس نیز کار میکند. فرآیندهای نوبشو بصورت زنجیره با توجه به نیاز کاربران طراحی شده است. کاربر در اینجا تنها معنای خریدار را ندارد. هرکسی که از نوبشو استفاده میکند برای نیل به یک هدف، از نظر نوبشو کاربر است! اساسی ترین مسئله در نیاز کاربران نیز حس رضایت است. حس رضایت از یک محصول همه چیز است .

حال اجازه دهید کمی از امکانات کاربر محور نوبشو برای شما بگوئیم .

 

op58_b2.png

 

حتماً می دانید که کاربران به سادگی دنبال محصول خاصی هستند پس فیلتر کردن نتایج و نشان دادن دقیقاً آن چیزی که کاربر به دنبال آن است می تواند کمک زیادی  به کاربر نماید. موتور جستجوهای زیادی هستند که کاربران را به سمت آن چیزی که به دنبال آن نیستند سوق می دهند. این موضوع دلایل مختلفی دارد. عدم اطلاع از پروسه مهندسی نرم افزار و یا ارائه محصولات جدیدتر برای کاربران برای افزایش فروش . هر دوی این موضوعات به ذات رضایتمندی مشتریان ضربه خواهند زد و به هیچ عنوان توصیه نمی شوند. نوبشو از این فرآیندها دوری می کند و آنچه را کاربر نیاز دارد مستقیماً در اختیار وی می گذارد و اینکار را با سرعت بالا انجام داده و به بهترین حالت این را انجام می دهد. نمایش نتایج نامربوط تنها کاربران را خسته می کند که این را تا بخواهید در دیگر پلتفرم ها به وفور مشاهده می نمائید .

زمانی که یک کاربر به دنبال محصول خاصی می گردد به طبع به دنبال اطلاعاتی در مورد آن محصول نیز هست. ژورنال اطلاعاتی نوبشو، از آندسته از امکانات رایگانی است که همه کاربران از آن شگفت زده خواهند شد . اطلاعاتی جامع در خصوص محصولات و برندهای مختلف و ویژگی های هر کدام . اینها به راحتی در قالب مقالاتی جامع در بخش ژورنال نوبشو قرار دارند که به کاربران کمک زیاد می نماید که قبل از خرید، بتوانند اطلاعات جامعی را از دریافت نموده و بر اساس این اطلاعات تصمیم گیری نماید .

اما، دسته از کاربران علاقمند به توسعه کسب و کار خود هستند، نوبشو آماده خدمت رسانی به این افراد نیز است! تولید محتوا این روزها در عرصه های مختلف کاربرد دارد. اما کارشناسان تولید محتوای نوبشو، در این زمینه به خوبی تبحر دارند و می دانند چطور بر اساس نیاز کاربران شما محتوائی را تولید کنند که وبسایت شما به سرعت در گوگل مثل موشک رتبه کسب کند!

نوبشو آمیخته ای از امکانات گوناگون بصورت مهندسی شده همراه با هنر می باشد. نوبشو حال کاربران را خوب می کند و هر آنچه کاربران نیاز دارند را به ساده ترین حالت در اختیار آنان قرار می دهد. نوبشو دوست خوبی برای کاربران ایرانی است و نوبشو نیاز کاربران و رضایت آنها را جدی می گیرد. به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال سورپرایزی هستید که بتوانید بسیاری از نیازمندیهای دیجیتالی خود را رفع کنید، حتماً سری به نوبشو بزنید!

 

 

پشت کنکور بمانم یا نه؟

پشت کنکور بمانم یا نه؟

bviy_b1.png

این از سوال های رایج داوطلبان است که بخصوص در بازه زمانی قبل از کنکور یا بعد از کنکور از من می پرسند. قبلی در رشته و دانشگاه مورد علاقه که یکی از مهمترین دغدغه های دانش آموزان تبدیل شده است و درک شرایط درسی باعث می شود که داوطلب این سوال را بکند که اگر قبول نشوم پشت کنکور بمانم یا نه که سوال بسیار خوب و سرنوشت سازی است. ولی باید در زمان خود پرسیده شود. در این مقاله می خواهم پشت کنکور ماندن و مزایا و معایب ان را بررسی کنم و بگویم که پشت کنکور ماندن می تواند برای چه کسانی مفید و برای چه کسانی مضر باشد. کسی می تواند شما را در این زمینه بخوبی یاری کند که تجربه آن را داشته باشدو از آنجا که بنده خودم برای رسیدن به دندانپزشکی دو سال پشت کنکور ماندم می توانم بخوبی شما را راهنماییی کنم. پس اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده است حتماً تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

بهترین منبع کمکی که میتونه کمکتون بکنه و بتونید به رشته مورد نظرتون برسید، پکیج های حرف اخر هست که اکثر رتبه برتر ها با این محصولات تونستن رتبه خوبی کسب بکنند.

زمان فکر کردن به موضوع پشت کنکوری:

زمانی که دانش آموزان به رشته و دانشگاه مورد نظر خود فکر می کنند که نخواهند رسید اندک اندک در گوشه های پنهان ذهن خود این سوال را پیا می کنند که پشت کنکور بمانم یا نه؟ آیا می تواند باعث شود به هدفم برسم یا نه؟ مردم چه می گویند؟ نکند دوباره قبول نشوم. اینها همه سوالاتی است که به ذهن دانش آموز خطور می کند. چیزی که باید به آن توجه کنیم زمان پرسیدن این سوال هاست. اینها سوال های خوبی هستند ولی در غیر از زمان خود اصلاً نباید پرسیده شود و اصلاً نباید به آنها فکر کرد. خیلی از بچه ها در اواخر کنکور شرایط قبولی در رشته مورد علاقه شان را سخت می بینند و فکر می کنند که ممکن است قبول نشوند افکاری مثل پشت کنکور ماندن به سراغشان می آید که کاری بسیار اشتباه و خطرناک است. شما حتی چند ماه مانده به کنکورتان می توانید کارهایی انجام دهید و موفق شوید و یا در زمان جمع بندی و چند ماه مانده به کنکورتان بجای اینکه به فکر جمع و جور کردن مطالب خوانده شده باشید به فکر پشت کنکور ماندن می افتید که کار کاملاً اشتباهی است پس قبل از کنکور دادن به هیچ وجه به این مسئله فکر نباید کرد و تمام تمرکزتان را روی کاری که در پیش دارید خواهید گذاشت. من خودم با اینکه پشت کنکور ماندم باز هم تا آهرین روز مانده به کنکور جنگندگیم را حفظ می کردم و فقط به موفق شدن در کنکورم فکر می کردم. حتی داوطلبانی را داشتم که قبل زا عید هم به پشت کنکور ماندن فکر می کردند در حالی که می توانستند با برنامه ریزی مناسب به رشته مورد علاقه شان برسند چون این زمان زمان کمی نیست. علت اینکه می گویم قبل از کنکور به این قضیه فکر نکنید این است که ذهن شما بجای درگیرشدن با مسائل مهم مثل کنکور با مسائل حاشیه ای مثل پشت کنکور ماندن درگیر می شود که شما را از مسیر حرفه ای درست درس خواندن منحرف می کند. حتماً سوال می پرسید که زمان درست این سوال کی است.

وقتی که کنکور را دادید سه حالت پیش می آید. یا کنکور را اینقدر خوب داده اید و مطمئن هستید در کنکور قبول می شوید. یا نمی دانید چطور کنکور داده اید و احتمال می دهید قبول خواهید شد. یا آنقدر کنکور را بد داده اید و مطمئن هستید که قبول نمی شوید. در مورد یک که اصلاً نیازی نیست به این موضوع فکر کنید . در مورد دوم پیشنهاد می کنم که تا زمان آمدن رتبه ها صبر کنید. در مورد سه باید بگویم که می توانید به پشت کنکور ماندن یا نماندن فکر کنید و از الآن هدفتان را مشخص کنید.

بهترین منبع کمکی که میتونه کمکتون بکنه و بتونید به رشته مورد نظرتون برسید، پکیج های حرف اخر هست که اکثر رتبه برتر ها با این محصولات تونستن رتبه خوبی کسب بکنند.

 

پشت کنکور بمانم یا نه:

این کی از سخت ترین و سرنوشت ساز ترین سوالاتی است که یک داوطلب می تواند از ما بپرسد. من در جواب نه قاطعانه می توانم بگویم بله و نه می توانم بگویم خیر چون جواب این سوال بستگی به شرایط هر دوطلب دارد. که باید خود داوطلب آن را قبول کند. الآن فرض می کنیم که شما در رشته مورد علاقه خود قبول نشده اید و می خواهید تصمیم بگیرید که پشت کنکور بمانید یا به سراغ کار دیگری بروید. اولین نکته این است که هیچگاه با صحبت های دیگران تصمیم نگیرید چرا که اطرافیان شما با دیدگاه خود تصمیم می گیرند. نه بر اساس ویژگی های فردی شما پس نظری که انها می دهند نمی تواند زیاد کارساز باشد. من نمی گویم با کسی مشورت نکنید حتماً باید با مشاور و پدر و مادر مشورت کنید ولی بر اساس نظر آنها تصمیم بگیرید چون شما قرار است بر اساس رشته ای که انتخاب می کنید در دانشگاه تحصیل کنید و بر اساس آن بعد از تحصیل وارد بازار کار شوید نه دیگران. این شما هستید که اگربه رشته مورد علاقه خود نروید چند سال در دانشگاه مورد عذاب خواهی بود نه دیگران. دیگران فقط نظر می دهند و رد می شوند ولی آینده می ماند و شما. من خیلی ها را می شناسم که وقتی رشته ای را حتی در مقاطع عالی مثل ارشد و دکتری می خوانند دوباره تصمیم به کنکور دادن کرده اند. که ممکن است به رشته ی خود علاقه نداشتند یا بحاطر شرایط بازار کار و دلایل دیگر این تصمیم را گرفتند. پس برای اینکه بعداً پشیمان نشوید باید در مورد این قضیه کاملاض فکر کنید اگر واقعاً به هدفتان ایمان دارید و می دانید که اگر رشته دیگری را بخوانید که به آن علاقه ندارید پشیمان خواهید شد و می توانید پای هدفتان بایستید و از تلاش کردن خسته نشوید می توانید پشت کنکور بمانید. ولی اگر فکر می کنید که با خواندن رشته دیگر پشیمان نخواهید شد و نمی توانید بخاطر هدفتان بجنگید بنظر من پشت کنکور ماندن بدرد شما نمی خورد.

برای قبولی در کنکور با روش‌ های اعجاب انگیز حرف آخر، کلیک بکنید.

مزایا و معایب پشت کنکوری:

اگر تصمیم گرفته اید که پشت کنکور بمانید باید با مزایا و معایب ان بیشتر آشنا شوید.مزایا:

  1. داشتن وقت اضافی: زمانی که پشت کنکور هستید مدرسه نمی روید . تایمی که در مدرسه بودید می تواند به ساعت مطالعه برای شما تبدیل شود که یکی از دلایل پشت کنکور ماندن بچه ها می باشد. خیلی از بجه ها بدلیل حجم سنگین مطالب و کم داشتن وقت ازاد برای مطالعه نمی توانند فرصت کافی برای مطالعه داشته باشند و این فرصت مناسبی است که زمان بیشتری را برای مطالعه خود بگذارند.
  2. آشناییت کلی با مطالب: شما در سال قبل حتما مطالعاتی را داشتید و می تواند به نفعتان باشد چون همیشه مطالعه برای بار اول سخت است و شما می توانید در این سال به مرور دروس بپردازید و تسلطتات بر آن ها را افزایش دهید.
  3. از خطاهای خود درس گرفته اید و با مسیر خود در کنکور اشنایی پیدا کرده اید. و شما دیگر نباید مشکلاتی که منجر شد در سال قبل از کنکور باز بمانید را تکرار کنید. سعی کنید یک لیستی از اشتباهاتی که در سال گذشته انجام دادید تهیه و بر روی آن تمرکز کنید.

برای اینکه بتونید تو 100روز کل درس هاتون رو تموم بکنید و یه جمع بندی فوق العاده داشته باشید، پکیج 6040 حرف آخر بهترین گزینه هست.

معایب:

  1. کم انرزی شدن و افت انگیزه. چون شما به مدرسه نمی روید و با دوستانتان معاشرت نمی کنید ممکن است دچار افت انگیزه شوید که امری خطرناک است. خیلی از داوطلبان از وسطای کار دیگر انرژی ادامه دادن را ندارند. اگر بخواهید دچار این مشکل نشوید باید چند مورد را در نظر بگیرید. اول اینکه دارای اراده قوی باشید و پر قدرت ادامه دهید. دوم اینکه بین تفریح و درس تعادل بر قرار کنید. شما نباید خود را از تفریحات محروم کنید. داشتن یک تفریح در آخر هفته می تواند به شما در یادگیری کمک کند. سوم اینکه داشتن مشاوری که با آن انرژی می گیرید. هنگام افت انرژی می تواند برای شما مفید باشد.
  2. فشار اطرافیان و خانواده: از مهمترین مشکلات حرفها و تیکه هایی است که اکثراً بصورت غیر عمد زده می شود که موجب آشفته شده داوطلب می شود مثل ای کاش انتخاب رشته می کردی و به دانشگاه می رفتی یا اینکه ممکن است قبول نشوی. که باید با اراده خودتان جلوی آن حرفها بایستید و به کارتان ادامه دهیدو مطمئن باشید با عملتان جواب همه آنها را خواهید داد.
  3. تصور داشتن وقت زیاد:  که از مزایا پشت کنکور است ممکن است باعث سهل انگاری شما شود و درس خواندن را به روزهای بعد موکول کنید که از تله های بزرگ پشت کنکور ماندن است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

شمشیر دو لبه ذولفقار:

من پشت کنکور ماندن را مثل شمشیر دولبه ای تصور می کنم که می تواند از هر طرف ببرد. یعنی می تواند باعث موفقیت داوطلب شود و هم شکست او. اگر واقعاً با تلاش جدی و عملکرد قوی ادامه دهید می تواند کنکورتان را ببرد و شما را به موفقیت برساند ولی اگر با تصور اینکه زمان زیادب دارید تلاش نکنید و در تله های پشت کنکور ماندن بیافتید بجای کنکور خود شما را خواهد برید. چه افرادی که پس از پشت کنکور ماندن به موفقیت رسیدند و چه افرادی که پس از ان نتوانستند به هدف برسند پس همه چیز به خودت بستگی دارد.

سخن پایانی: دوست خوبم من از شرایط تو خبر ندارم . ولی این را می دانم که اگر توانایی جنگیدن برای هدفت را داری پای هدفت بمان و تلاش کن. این را همیشه در خاطرت داشته باش که همه پیشرفت ها در خارج از منطقه راحتی شکل می گیرند پس از سخت تلاش کردن دست نکش.

 

 

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

درب آکاردئونی و حفاظ پنجره وحفاظ دیوار   

همانطور که در بالا عرض کردیم، درب آکاردئونی به منظور حفاظت از مکان‌های مختلف نصب می شود، از این رو باید بسیار مستحکم باشد. با چنین شرایطی می توان ویژگی های زیر را برای درب‌های آکاردئونی در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناری در درب‌های آکاردئونی که اندازه‌های آن باید 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌های با کیفیت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگیره‌های فلزی موسوم به کونیک
  • وجود کمربند ایمنی
  • استفاده از جوش SMAW در مسیر تولید درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزایای درب‌های آکاردئونی

استفاده از درب آکاردئونی نسبت به سایر درب‌ها بعنوان حفاظ، مزیت های بسیار مناسبی دارد. یکی از این مزیت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنین درب آکاردئونی بسیار سبک است و به انرژی زیادی جهت باز و بسته کردن آن نیاز نداریم.

در نظر داشته باشید که با نصب درب آکاردئونی دیگر نیازی به نصب هیچ دوربین مداربسته‌ای نخواهیم داشت، همچنین به دیگر روش‌های مراقبت از محل مورد نظر نیز احتیاجی نیست.

افراد می توانند در صورتی که احساس کردند نیاز به حفاظ آکاردئونی دارند، از انواع طرح آن نیز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبیق دهند.

نصب درب آکاردئونی

کار چندان سختی برای تهیه و نصب درب آکاردئونی وجود ندارد. در مرحله‌ی اول کافی است که ورودی مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئونی برای آن داریم را اندازه گیری کنیم. در مرحله‌ی بعدی باید پروفیل‌های درب آکاردئونی ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار می گیرد. در آخر نیز باید توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئونی آماده شده بر روی چارچوب در ورودی مکان مورد نظر‌تان تطبیق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌های دائمی پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ های پنجره می رویم که می توان از آنها به صورت دائمی استفاده کرد:

·حفاظ پنجره مشبک

این نوع از حفاظ پنجره به شکل توری یا فلزی است که امکان دسترسی حتی از بیرون شیشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اینکه این مدل از حفاظ ظاهر جذابی ندارد، برای ساختمان‌های مسکونی کمتر استفاده می شود.

·حفاظ پنجره میله‌ای

این حفاظ یکی از حفاظ‌های پر استفاده می باشد که فاصله میله‌ها را در این حفاظ می توان به دلخواه تنظیم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله میله ها کمتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره میله ای؛ هم از داخل منزل نصب می شود و هم از بیرون.

·حفاظ پنجره سفارشی

در بعضی از موارد با توجه به نوع ساختمان می توان درخواست حفاظ دکوراتیو کرد. در این گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحی ساختمان اقدام به ساخت حفاظ می شود تا از زیبایی های ظاهری ساختمان کم نشود.

مزیت‌های حفاظ پنجره

با توجه به اینکه شکستن قفل های پنجره با هر نوع حفاظی بسیار سخت است، می توان امید داشت تا بعد از بکار بردن هر یک از حفاظ‌های پنجره، دیگر هیچ دغدغه ای برای سرقت و یا عدم امنیت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اینکه حفاظ‌های توری برای خانواده هایی که کودک دارند، بسیار مهم است و می تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قیمت حفاظ پنجره

تقریباً همه‌ی انواع حفاظ پنجره به هزینه های آنچنانی نیاز ندارد و می توان گفت که سیستم های امروزی حفاظ پنجره، از لحاظ مالی نیز کاملاً بصرفه خواهد بود. با این حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را برای منازل‌تان دارید، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا یک برآورد قیمتی صورت گیرد و سپس در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش کنید.

02ry_n2.jpg

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌های دیوار به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده در این نوع از حفاظ بسیار زیاد است و همانطور که از اسم آن پیداست، برگرفته شده از شاخ گوزن می‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت این حفاظ بسیار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزنی در آپارتمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفاظ دیوار سرنیزه‌ای

این نوع از حفاظ بیشترین استفاده را در بین دیگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبیه نیزه‌ی آن از دلایل استفاده از آن می‌باشد. گفتنی است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنیزه‌ای به حداکثر تا 150 سانتی‌متر می‌رسد.

حفاظ دیوار لیلیوم

زیبایی خاص این نوع از حفاظ به یکی از دلایل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر این حفاظ شبیه به گل لیلیوم است و در دو رنگ نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه امنیت در این نوع از حفاظ بسیار بالاست، طبیعتاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاری ایسنا