جدیدترین مدل های پارتیشن اداری پرچین


جدیدترین مدل های پارتیشن اداری پرچین

 

امروزه با نصب پارتیشن اداری در شرکت ها و اداره ها می توان فضای موجود را تقسیم بندی کرده و ضمن استفاده بهینه از فضا، هر قسمت را مستقل و مجزا کرد. همچنین با نصب پارتیشن می توان قناسی یا کج بودن دیوار و همچنین ستون های داخل محل کار را از دید پنهان کرده و بر زیبایی محیط افزود. علاوه بر این نصب پارتیشن اداری باعث شکیل شدن محل کار شما شده و نمایی مدرن و تجاری را برای شما به ارمغان می آورد. پارتیشن اداری می تواند عایق صوتی و حرارتی نیز باشد. در گذشته برای تقسیم بندی ساختمان ها از دیوارها استفاده می شد. اگرچه این دیوارها استحکام بالایی دارند، اما برای ساخت آنها به زمان و هزینه زیادی نیاز است و همین طور که اشاره شد، برای ساختمان های استیجاری امکان ایجاد دیوار ممکن نیست. ضمن اینکه دیوارها فضای بیشتری را اشغال می کنند و در نتیجه موجب کوچکتر شدن فضای ساختمان می شوند. به همین دلیل است که پارتیشن های اداری با مزایایی از جمله سرعت ساخت بالا و صرفه جویی در زمان، در بسیاری از اداره ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

4q_0lvi.jpg

 

انواع پارتیشن اداری پرچین

  1. پارتیشن شیشه ای
  2. پارتیشن ام دی اف
  3. پارتیشن آلومینیومی
  4. پارتیشن هوشمند

 

انواع پارتیشن پرچین تک جداره اداری

  1. پارتیشن اداری تک جداره شیشه ای
  2. پارتیشن اداری تک جداره ام دی اف
  3. پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی

 

در این میان پارتیشن شیشه ای از جمله جدیدترین پارتیشن های اداری هستند که به صورت تک جداره و دو جداره وجود دارند. معمولا تا سقف ادامه دارند و قابل جا به جایی نیستند .البته مدل های کوتاه تر هم وجود دارند که می توان آن ها را جا به جا کرد. پارتیشن تک جداره دارای هزینه کم و مقرون به صرفه هستند. پارتیشن اداری تک جداره ها کاربرد زیادی در محل کار دارد. به دلیل اینکه پروفیل کم تری در ساخت پارتیشن های تک جداره به کار می رود، این پارتیشن ها وزن کمی دارند و به راحتی قابل جا به جا شدن هستند. پارتیشن شیشه ای اداری همان جداکننده در محیط اداری می باشد که با ظاهری چشمگیر محیط را برای شما دلنشین می سازد. پارتیشن شیشه ای اداری جهت تفکیک فضا به چند قسمت با عایق صوتی صدا است که به گونه ای یکنواختی فضا را از بین می برد. امروزه تعداد ساختمان های اداری و تجاری که از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می کنند، در حال افزایش است؛ زیرا تحقیقات نشان داده است که پارتیشن شیشه ای اداری مزایای بسیاری را برای کارمندان دارا است. از جمله افزایش بهره وری و تمرکز و همچنین دید باز افراد به یکدیگر.

 

پارتیشن اداری پرچین  تک جداره پرچین

  • رنگ بندی کامل
  • قیمت مناسب
  • به سادگی قابل تعمیر است.
  • وزن سبک
  • قابلیت حمل و نقل آسان

در حال حاضر شرکت پرچین، به عنوان یکی از تولید کنندگان و مجریان پارتیشن شیشه ای ارزان ، طراحی اداری را به شکل حرفه ای عرضه و اجرا می نماید. قیمت پارتیشن شیشه ای هم بسته به نوع  سفارش مشتری  و هم با توجه به جنس آن متفاوت است. یکی دیگر از عواملی که می تواند بر قیمت پارتیشن شیشه ای اثر بگذارد؛ امکانات جانبی پارتیشن مورد نظر است. به عنوان مثال بعضی از پارتیشن های دو جداره به گونه ای طراحی می شوند که فضای خالی بین پانل ها بتواند نقش کمد را ایفا شود؛ پس می توان انتظار داشت که قیمت این نوع پارتیشن ام دی اف با یک پارتیشن ام دی اف ساده فرق خواهد داشت.

 

 

انواع پارتیشن اداری پرچین و کاربرد آن

 

دو دسته پارتیشن بندی اداری وجود دارد، پارتیشن های ثابت و متحرک. پارتیشن ثابت به وسیله پیچ و مهره به زمین فیکس می شود و معمولاً این نوع پارتیشن برای استحکام بیشتر تا سقف ثابت می شوند. ولی نوع متحرک همانطور که اسم آن مشخص است قابل حمل و جابجایی می باشد. پارتیشن های ثابت معمولاً در فضاهای تجاری-اداری استفاده می شوند ولی نوع متحرک آن به علت قابلیت جابجایی در فضاهای مختلفی مانند مساجد، مساکن، فضاهای اداری، بیمارستان‌ها و نمایشگاه‌ها قابل استفاده است. دراین میان پارتیشن‌های فریم‌لس بروزترین و جدیدترین نوع پارتیشن شیشه‌ای هستند که زیبایی خاصی به فضای اداری می‌بخشند. در این پارتیشن‌ها از کم‌ترین پروفیل عمودی استفاده شده و اکثر پروفیل‌ها بصورت افقی نصب می‌گردند و برای اتصال شیشه‌ها به یکدیگر از نوارهای درزگیر پلی کربنات H، چسب UV لاکسیل ایتالیا و لامپ uv، چسب دوطرفه شفاف فلکسیبل و… استفاده می‌گردد. تمام موارد ذکر شده، مخصوصا چسب uv تاثیر بسزایی در جلوگیری از انتقال صدا (تا چهل دسیبل)، جلوگیری از انتقال گردوغبار (آنتی استاتیک)، ممانعت از ردوبدل شدن گرما و سرما (insulation) را دارد.

 

مزایای استفاده از پارتیشن مدرن اداری پرچین

  • افزایش تمرکز
  • افزایش حریم خصوصی
  • دسترسی به نور طبیعی
  • افزایش گردش جریان هوا

 

 

نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای

در اجرای پارتیشن شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود. در نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره از شیشه ?? میل سکوریت به صورت شفاف استفاده می شود ولی برای اجرای پارتیشن شیشه ای دوجداره از شیشه سکوریت ? میل که به صورت دولایه نصب می گردد استفاده می کنند همچنین میتوان از شیشه رنگی هم استفاده کرد که در این خصوص از شیشه های رنگی لاکوبل به صورت سکوریت و لمینت شده دوبل داخل فریم و پروفیل پارتیشن استفاده می شود که از دو طرف نمای براق شیشه ای رنگی را دارد ضمنا تمامی شیشه ها سکوریت می باشند. هزینه اجرای پارتیشن های شیشه ای نسبت به ساخت دیوار بسیار پایین تر است و مراحل نصب ساده تری دارد. شما می توانید با کمک گرفتن از پارتیشن های شیشه ای در عرض مدت زمانی کوتاه فضای داخل ساختمان را به بخش های مختلف تقسیم می کنید و ظاهری جذاب و لوکس به فضا ببخشید.

 

 

 

 

 

پرچین با طیف گسترده‌ای از انواع پارتیشن‌ شیشه ای تک جداره، دو جداره، لمینت، فریملس و غیره، قابلیت بهترین و بیشترین استفاده از حداقل فضا را به شما ارائه می‌دهد. ما با تقسیم بندی و بخش‌بندی محیط کاری و زندگی شما امکان استفاده بیشتر از تمامی فضاها را فراهم می‌کنیم. لذا از همراهان گرامی خواهشمندیم  جهت مشاهده محصولات به سایت parchinco.com مراجعه نمایید.

منبع: واضح

پارتیشن آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی


پارتیشن آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی

یکی از مواردی که امروزه استفاده قابل توجهی در دکوراسیون داخلی دارد استفاده از پارتیشن برای فضاهای مختلف است که هم باعث صرفه جویی در زمان می شود و هم در هزینه ها، که این امر باعث استقبال مردم شده است. در این مقاله به پارتیشن آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی می پردازیم.

2q_4p2f.png

پارتیشن چیست؟

برای فضاهای خالی از پارتیشن استفاده می‌کنند، از پارتیشن برای جداسازی فضا استفاده می شود که هزینه و دردسر کمتری نسبت به تغییر دکوراسیون داخلی و فضا و معماری آن دارد.

 پارتیشن آلومینیومی ویژگی های آن:

در پارتیشن آلومینیومی فریم اصلی  سازه آلومینیومی است، به همین دلیل به آنها پارتیشن آلومینیومی می گویند. سایر اجزای آن در همه پارتیشن ها به صورت یکسان از ام دی اف و یا شیشه استفاده می شود.

پارتیشن های آلومینیومی جز پارتیشن های به روز و پرکاربرد هستند.

مزایا ی استفاده از پارتیشن آلومینیومی

?. سبک و راحت هستند

?. استحکام و مقاومت خوبی دارند.

?. قابلیت تقسیم بندی فضای داخلی را دارند.

?. دارای وزن بسیار کمی هستند به همین علت جابجایی راحتی دارند.

?. از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند.

?. نسبت به پارتیشن های چوبی در برابر عواملی مانند آتش سوزی مقاومت بالایی دارند.

?. اگر دچار آسیب دیدگی شود به نسبت ترمیم و تعمیر آن‌ها  آسان‌ است.

 کاربرد پارتیشن های آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی در دکوراسیون به منظور زیبا سازی و جلوه دادن به محیط و گاهی برای جداسازی بین دو محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای جداسازی محل ورودی منزل از اتاق نشیمن، جداسازی حال از پذیرایی، جداسازی آشپزخانه از اتاق نشیمن و برای جداسازی اتاق های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های استفاده از این کالا این است که استفاده از آن در محیط های کوچک و بزرگ معمولا مانعی ندارد. با توجه به شرایط موجود در خانه می توان از این محصول به صورت دو جداره و تک جداره در انواع مختلف و در طرح ها و رنگ های متنوع استفاده کرد. امروزه با پیشرفت صنعت مد در دیزاین داخلی دیگر نیازی نیست با خشت و آجر در محیط های کوچک به جداسازی محیط داخلی پرداخت، این پارتیشن ها تنوع زیادی دارد و شما می توانید متناسب با محیط منزل خود از انواع آن استفاده کنید.

 

پارتیشن های آلومینیوم تک و دو جداره :

پارتیشن های آلومینیوم به دو صورت تک جداره و دو جداره در بازار عرضه می گردند.  نوع تک جداره برای محیط هایی که سر و صدای کمتری دارد معمولا استفاده میشود و نوع دوجداره در محیط های به مراتب شلوغ تر زیرا میتواند تا حدی عایق صدا و حرارت باشد.

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

پارتیشن آلومینیومی دو جداره به دلیل استحکام و دوامی که دارد می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که  متریال و کیفیت و استحکام آلومینیوم دو جداره بسیار بالا است  بنابراین قیمت بالاتری دارد اما در دراز مدت می‌تواند برای بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

 زمان اجرای پارتیشن های دو جداره برای متراژ حدودی 30 الی 100 متر مربع حدود 20 الی 25 روز کاری اعلام می گردد.

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی دو جداره

?. نصب سریع، زیبایی، قابلیت تعویض قطعات.

?. درگیر شدن فضای کمتر و قابل جابه‌جا بودن.

?. رنگ بندی بیشتر نسبت به تک‌جداره.

?. قابلیت اجرای کرکره در این نوع پارتیشن وجود دارد.

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

پارتیشن آلومینیومی تک جداره دارای ستون های محکم زیادی است که بدون هیچگونه لغزندگی و به صورت کاملا ثابت روی زمین قرار میگیرد و همچنین لازم است بدانید این نوع پارتیشن به پارتیشن ارزان هم شناخته میشود.

چهارچوب این پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی شده است که نصب انواع تجهیزات و یراق به راحتی روی آنها انجام میشود.

در این پارتیشن‌ها با توجه درخواست مشتری می‌توان ترکیبی از ام‌دی ‌اف و شیشه در قاب آلومینیومی استفاده کرد.

به طور کلی این مدل پارتیشن دارای ویژگی ها و مزایایی است که علاوه بر تفکیک فضای محیط ، نور لازم را ایجاد میکند و همچنین تا حدی هم عایق صدا و حرارت است.

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی تک‌جداره

?. زیبایی وصف نشدنی.

?. قابلیت نصب لوگو بر روی شیشه.

?. استحکام و مقاومت بالا.

?. بهترین انتخاب برای محیط‌هایی که کوچک و کم جا هستند

?. قابلیت رنگ شیشه و ام دی اف.

موارد استفاده پارتیشن آلومینیومی

موارد استفاده از پارتیشن آلومینیومی   در بخش‌های اداری و تجاری و حتی مسکونی بسیار زیاد می‌باشد. این پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل قابلیت ترکیب شدن با انواع شیشه‌ها و حتی ساختارهای چوبی مانند ام‌دی‌اف این امکان را به شما می‌دهد تا از لحاظ طراحی، دستتان باز باشد.

بیشتر کاربرد پارتیشن های آلومینیومی در مکان ها ، ادارات و شرکت های شلوغ و پرتردد می باشد زیرا فریم این پارتیشن ها از آلومینیوم ضخیم است و به سختی دچار تکان خوردن یا شکستن میشود.

 

مواد تشکیل دهنده پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی دوجداره ترکیبی از چوب،  شیشه و آلومینیوم است که طراحی و ساخت آن به محیط مورد استفاده و رنگ دکوراسیون بستگی دارد.

مواد تشکیل دهنده پارتیشن‌های آلومینیومی از ترکیب پروفیل آلومینیوم مخصوص که توسط پنل های شیشه ای بزرگ ساخته می‌شوند هستند که امروزه به عنوان یک سبک مدرن شناخته شده که با قابلیت انعطاف‌پذیری که دارد در هر طرحی قابل ارائه است.

سخن پایانی

 این روزها مانند گذشته دیگر نیازی به صرف هزینه های سرسام آور برای جداسازی فضا نیست و شما به راحتی می توانید با استفاده از این محصول به این امر دست پیدا کنید. علاوه بر جداسازی فضا می توانید به یک دکوراسیون شیک و خاص نیز دست پیدا کنید. به عنوان مثال شما می توانید در اتاق پذیرایی با جدا کردن فضای نشیمن از فضای بازی یک محیط خاص را تداعی و ایده پردازی کنید. این روزها اگر تمایل به جداسازی دو محیط از یک دیگر داشته باشید بدون هیچ نگرانی و به راحتی این کار عملی می شود.

شرکت پرچین یکی از بهترین تولید کنندگان پارتیشن در ایران می باشد و با مجرب ترین کادر در خصوص نصب انواع پارتیشن می تواند یک فضای اداری مدرن و بسیار زیبا برای شما فراهم کند اگر نیازمند نصب پارتیشن هستید به کارشناسان پرچین مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی و توجه شما عزیزان.

منبع: خبرفوری

 

 

 

درب آهنی برش سی ان سی و طراحی خاص آن


درب آهنی برش سی ان سی و طراحی خاص آن

 

درهای آهنی برای کل خانه یا محل کار شما جذابیت ایجاد می کند و سطح بی نظیری از جذابیت، امنیت و آب و هوا را ارائه می دهد. عمده فروشی درب آهنی گسترده ترین انتخاب درب های موجود و سفارشی را در هر کجا ارائه می دهد. ما یکی از عمده فروشان پیشرو درب سی ان سی آهنی در ایران هستیم و صنعت درب های ما بی نظیر است. چه به دنبال درهای ورودی آهنی، درب های امنیتی آهنی، درب های فرفورژه یا حتی درب های آهنی سفارشی باشید، ما می توانیم به شما در انتخاب طرح و رنگ درب کمک کنیم! ما موجودی، انتخاب، گزینه ها و در دسترس بودن را داریم تا به شما در بازار درب آهنی برتری دهیم. ما صدها درب در انبار داریم، آماده تحویل یا تحویل. اگر آنچه شما به دنبال آن هستید را در انبار نداریم، می توانیم یک درب سفارشی را فقط برای شما طراحی و بسازیم!

زیبایی و میزان امنیت حفاظ تراس

 

یک معمار در حال طراحی یک نرده زیبای جلوی عرشه خلیج بود و می‌خواست طراحی نرده‌ها تا حدودی سنتی با طعمی روستایی و در عین حال مینیمالیست باشد تا جلوی چشم‌اندازهای پانوراما از خلیج را بگیرد.همچنین به توری های آهنی برای محافظت از سقوط در نواحی چاه پنجره زیرزمین نیاز بود. در ابتدا معمار نرده فرفورژه را مشخص کرده بود، اما در جلسه نهایی شدن طراحی حفاظ تراس ، گزینه های مختلفی مطرح شد و توصیه هایی ارائه شد. با توجه به محیط خشن موجود در اسکله، توصیه می شود از آلومینیوم درجه هواپیما برای سازه و آلومینیوم درجه دریایی برای هر گونه اجزای نرده تزئینی ریخته گری استفاده شود.طراحی نهایی نرده آلومینیومی به منظور زیبایی شناسی، ایجاد بافت چکش سطحی در هر چهار طرف پیکت بود. و با یک ریل کلاهک تخت، یادآور ریل کلاهک تخت از یک نرده آهنی فرفورژه از دوران گذشته بود.

تنوع و زیبایی نرده بالکن

 

ما درفرفورژه آنلاین ، انواع نرده‌های مسکونی و تجاری، از جمله نرده‌های بالکن‌ها و پله‌ها، و همچنین نرده‌های دستگیره و نرده‌های محافظ را به‌صورت سفارشی طراحی می‌کنیم. نرده‌های ما هم در طرح‌های ساده و هم در طرح‌های بسیار پرآذین موجود هستند، و ما در نرده‌های تزئینی تخصص داریم و می‌توانیم نرده‌های پیچ خورده و مارپیچ و نرده‌هایی با ویژگی‌های تزئینی مانند سبد، بند انگشت، یقه، درپوش ریلی و کلاهک تاج نصب کنیم. ما نرده های خود را در انواع مختلف آهن، از جمله آهن گالوانیزه، به منظور تناسب با بودجه و نیاز پروژه شما ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما می‌توانیم اتوی شما را با روکش‌های لعابی و پودری که در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، از جمله رنگ‌های سفارشی موجود است، تکمیل کنیم، یا به‌طور متناوب، می‌توانیم آهن‌کاری شما را فقط با روکش پرایم شده نصب کنیم تا خودتان بتوانید آن را تکمیل کنید. . با طیف گسترده ای از گزینه های طراحی ما، شما واقعا می توانید نرده آهنی مناسب برای نیازهای خود را با قیمت مقرون به صرفه پیدا کنید.

مزایا نرده حفاظ پنجره مدرن

 

حفاظ پنجره مدرن یکی از ویژگی های ایمنی مهم ساختمان تجاری یا محله مسکونی شما هستند و فرفورژه آنلاین تمامی حفاظ های تجاری و مسکونی خود را کاملاً با رعایت تمام قوانین ساختمانی و ایمنی قابل اجرا ساخته و نصب می کند. ما نرده‌های حفاظی کاربردی و با رتبه‌بندی بالا را ارائه می‌دهیم، اما می‌توانیم نرده‌های زینتی و تزئینی را نیز طراحی کنیم که همان سطح ایمنی را فراهم می‌کنند و در عین حال زیبایی ملک شما را افزایش می‌دهند. نرده های محافظ نیز برای هدایت ترافیک  پیاده در فضاهای شلوغ مفید هستند. در فرفورژه آنلاین ، نرده‌های محافظ ما در رنگ‌های رنگ ‌شده یا پودری در طیف وسیعی از رنگ‌ها برای تکمیل دکوراسیون ساختمان شما موجود است.

نرده پله

 

ما ریل پله های داخلی و خارجی را برای ساختمان های تجاری و مسکونی طراحی و نصب می کنیم. نرده های پله یک ویژگی ایمنی مورد نیاز است، اما می تواند هم زیبا و هم کاربردی باشد. ما طیف گسترده ای از طرح های ریل راه پله را ارائه می دهیم، چه ساده و چه تزئینی، و صنعتگران ماهر ما می توانند ریل راه پله مناسب برای نیازهای شما را با قیمت بسیار مقرون به صرفه طراحی و نصب کنند، صرف نظر از کوچک یا بزرگ بودن راه پله یا اینکه مارپیچ یا مستقیم است.

 

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/07/blog-post_11.html

https://telegra.ph/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-07-23

https://www.diigo.com/item/note/948py/t47c?k=0aa34e037928854c7bebe3ae853bdab9

https://www.merchantcircle.com/blogs/zsk-seo-concordia-mo/2022/7/-/2274003

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/07/23/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%86-%d8%b3%db%8c/

https://penzu.com/public/1193dc27

http://www.pearltrees.com/sadexi6349/zaid-khatri/id54214426/item455111262

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/9066024

https://medium.com/@ZaidKhatri01/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C-70636327ce

https://ddfawere.webstarts.com/blog/post/khr-d-drb-l-zr-flz

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4114118

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8908589

https://writeupcafe.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c/