آشنایی با مهاجرت به کانادا در سال 2021


آشنایی با مهاجرت به کانادا در سال 2021

کشور کانادا یکی از کشورهایی است که سعی در جذب نخبه‌ها و افراد موفق از سراسر جهان دارد. به همین دلیل اغلب دانشگاه‌های این کشور اقدام به برگزاری طرح‌هایی برای بورسیه تحصیلی کرده و دانشجویان برتر را جذب می‌کنند.

با توجه به میل به مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا و دشواری های ویزاهای گوناگون این کشور مخصوصا ویزای کاری، بسیاری از متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی کانادا را انتخاب کرده و از این طریق خود را به کانادا رسانیده و برای کار و اقامت اقدام می کنند. مخصوصا از آنجایی که برای اخذ ویزای کاری کانادا، داشتن تحصیلات کانادایی امتیاز مخصوص اخذ کرده و راه را برای موفقیت هموار می کند. نظام آموزشی کانادا برای افراد اینترنشنال و خارجی هزینه بر می باشد. در حالی که این خدمات و امکانات برای افراد لوکال و دارای تابعیت این کشور به صورت رایگان یا نیمه رایگان ارائه می شود. از این رو کشور کانادا در زمره کشورهاییست که تحصیل در آن هزینه بر است.

 

کشور کانادا در مقایسه با کشورهای همسطح خود و در مقایسه با کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا و نیوزلند از هزینه تحصیل کمتری برخوردار است و می توان گفت از این حیث در زمره بهترین انتخاب ها می باشد حتی در مقایسه با برخی کشورهای اروپایی که تحصیل در آنها هزینه بر است باز هم به صرفه بوده و از مزایای خاصی برخوردار می باشد. فلذا با توجه به سیاست های این کشور مبنی بر اخذ مهاجر می توان گفت ویزای تحصیلی در حال حاضر از بهترین انتخاب ها برای ورود به کشور کانادا در سال 2021 محسوب می شود.

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا از سالی 14000$ تا 50000$ (دلار کانادا) به بالا می باشد که با توجه به هر مقطع و دانشگاه این هزینه متغیر است. موردی که در پروسه تحصیل در کانادا نسبت به سایر عوامل از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد اخذ ویزای تحصیلی می باشد. چرا که اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا مخصوصا در رنکینگ متوسط آن با توجه به اینکه هزینه بر است با ارائه مدارک لازم امری دشوار و غیرممکن نخواهد بود اما مجاب کردن آفیسر و سفارت کانادا جهت صدور ویزا کاریست علمی

اگر نمرات درسی‌تان بالاست و به نظر خودتان شرایط اصلی گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا را دارید، بهتر است همین حالا با یک شرکت فعال در این زمینه همکاری کنید. روند کار هم به این صورت است که این شرکت‌های مهاجرتی ابتدا رزومه درسی و نمرات شما را بررسی کرده و اگر شرایط مناسب را داشته باشید، آنها را به کانادا برای دانشگاه‌های مورد نظر می‌فرستند. در ادامه هم در صورت تایید شدن بورسیه تحصیلی‌تان، دیگر مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا برای شما انجام خواهد شد.

اگر خودتان شرکتی را در زمینه مهاجرت به کانادا می‌شناسید که باید به سراغش بروید. اگر نه، پیشنهاد می‌کنیم به شرکت رایا بین الملل که در این حوزه فعالیت قدرتمندی دارد رجوع کنید. همینطور پیشنهاد می‌کنیم اگر در مورد بورسیه تحصیلی کانادا سوال دارید، یا با شماره‌ کارشناسان رایا بین الملل تماس بگیرید یا وارد سایت‌شان شده و شرایط بورسیه تحصیلی کانادا را به شکل دقیق مطالعه کنید.

رایابین الملل با استفاده از مشاوران خبره و با تجربه می تواند بهترین روش مهاجرتی را برای شما پیشنهاد کند.

اگر به دنبال روش های دیگر مهاجرت به کانادا هستید لیست این روش ها را در پایین ذکر می کنیم و برای آشنایی بیشتر با این روشها به سایت رایابین الملل مراجعه کنید:

مهاجرت به کانادا در سال 2021 از راه های مختلف امکان پذیر می باشد که عبارتند از:

 

ویزای توریستی کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای خود اشتغالی کانادا

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

ویزای تولد کانادا

ویزای کاری کانادا

 

رایا بین الملل مهاجرت تحصیلی هوشمند

کاربرگ دبستان چیست و چه کاربردی دارد؟


کاربرگ دبستان چیست و چه کاربردی دارد؟

 

امروزه با توجه به کارگیری متدهای نوین تدریس، کاربرگ های دبستان با اهداف آموزشی مختلف به عنوان یکی از ارکان تکمیل کننده آموزش مورد استفاده قرار می گیرند.

در عصر حاضر و با گسترش محتوای آموزشی ارائه شده در کلاس های درس استفاده از ابزارهای کمک آموزشی اهمیت بسیاری پیدا کرده اند و نقش بسزایی در تکمیل فرایند یادگیری دارند. یکی از کاربردی ترین ابزارهای کمک آموزشی حال حاضر کاربرگ ها می باشند که با شکل و فرمت های مختلف در طول سال های گذشته در اختیار دانش آموزان در مقاطع مختلف قرار می گرفتند و امروزه بیش از پیش با تاکید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

امروزه با توجه به کارگیری متدهای نوین تدریس، کاربرگ های دبستان با اهداف آموزشی مختلف به عنوان یکی از ارکان تکمیل کننده آموزش مورد استفاده قرار می گیرند. به ویژه در مقطع دبستان که با توجه به پایه ای بودن تمامی مطالب درسی تثبیت و تفهیم محتوای آموزشی با بهره گیری از کاربرگ میسر خواهد شد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی مفهوم کاربرگ دبستان و فواید خرید کاربرگ و کاربرد های آن به عنوان ابزار کمک آموزشی در مقظع ابتدایی  بپردازیم. با ما همراه باشید.

کاربرگ دبستان چیست؟

 

 کاربرگ یا همان پیک آدینه مجموعه برگه های آموزشی هستند که توسط معلمین طراحی شده و به عنوان یک  تکلیف هدفمند در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. معلمین با توجه به توانمندی و نیازهای آموزشی دانش آموزان دبستانی محتوای آموزشی مورد نظر خود را در قالب نمونه سوالات، تمرین و بخش های ابتکاری دیگر گردآوری نموده و در نهایت کاربرگ مورد نظر خود را طراحی می نمایند. به طور معمول کاربرگ ها به صورت هفته ای طراحی می شوند و در پایان هر هفته به دانش آموزان ارائه می شود.

یکی از اهداف آموزشی کاربرگ، تکرار و تمرین دوره ی مطالب آموزشی می باشد که در طول یک هفته در کلاس تدریس شده است. بنابراین محتوای کاربرگ ها گزیده ای از مطالب تدریس شده تمام دروس است و صرفا مختص به یک درس خاص نمی باشد.

البته این نکته قابل ذکر است که تهیه و طراحی هفته ای کاربرگ کاری زمان براست و انرژی و وقت بسیاری از معلمین عزیز می گیرد. لذا مدارس با خرید و تهیه کاربرگ از موسسات و گروه های آموزشی معتبر که مطابق با استانداردهای آموزشی فعالیت می کنند، می توانند به صورت بهینه و مقرون به صرفه از این ابزار کمک آموزشی بهره‌ مند شوند. مزایا و کاربرد های پیک آدینه یا همان کاربرگ ها بسیار متعدد می باشد، به گونه ای که به عنوان یکی از محصولات کمک آموزشی دبستان شناخته شده اند.

کاربردهای کاربرگ دبستان

کاربرگ به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای کمک آموزشی در مدارس به ویژه در مقطع دبستان مورد استفاده قرار می گیرد. و با توجه به اهداف آموزشی که دربردارد کاربرد های بسیاری نیز داراست که از جمله مزایای کاربرگ نیز به شمار می رود. از جمله کاربرد های کاربرگ ( پیک آدینه) می توان موارد زیر را نام برد:

 

ارائه کاربرگ به عنوان تکلیف خلاقانه

 

کاربرگ ها مدل خلاقانه و هدفمندی از تکالیف به شمار می روند، که از نظر تاثیرگذاری بر یادگیری بسیار کارآمد تر از تکالیف سخت و طااقت فرسای سنتی هستند. محتوای آموزشی کاربرگ ها به گونه ای طراحی شده است که توانایی های علمی و مهارتهای حرکتی، هوش و خلاقیت دانش آموزان دبستانی را به چالش می کشاند.

کاربرگ یا پیک آدینه این فرصت را به معلمان می دهد که به جای ارائه حجم زیادی از تکالیف که بازدهی چندانی هم ندارد و باعث دل زدگی و فرسودگی دانش آموزان نیز می شود، از کاربرگ های هفته ای به صورت هدفمند استفاده نمایند. و باعث ترغیب دانش آموزان به انجام تکالیف آخر هفته خود شوند.

ارزیابی عملکرد دانش آموزان

یکی دیگر از کاربردهای کاربرگ ارزشیابی دانش آموزان در طول یک هفته می باشد. بدین گونه که دانش آموزان در طول یک هفته تمام مطالب درسی را دریافت می نمایند و در آخر هفته با حل کاربرگ  میزان یادگیری آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد. ضمن آنکه حل کاربرگ پس از هر هفته آموزشی این فرصت را به معلمان می دهد تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را شناسایی نمایند تا در کوتاه مدت مشکلات درسی آنها رفع و تصحیح شود.

 

 

a2_9ao8.jpg

 

تکرار و دوره ی مطالب آموزشی

در فرایند آموزش یکی از مواری که بسیار اهمیت دارد، نهادینه سازی مفاهیم آموزشی می باشد. لذا ارائه و تدریس مطالب درسی به تنهایی کافی نیست و آنچه که باعث تثبیت داده ها می شود مرور مطالب و حل تمرین های مرتبط می باشد. کاربرگ ها با توجه به ساختاری که دارند زمینه را برای دوره ی مفهومی و غیرمستقیم مطالب درسی، تکرار و تمرین مطالب تدریس شده در طول یک هفته مهیا می کنند.

 

مطلع شدن والدین از محتوای تدریس شده

کاربرگ ها از جمله ابزارهای کمک آموزشی هستند که این امکان را به اولیا می دهند تا در جریان محتوای آموزشی ارائه شده و روند یادگیری فرزندان خود قرار گیرند. ضمن آنکه پس از بررسی کاربرگ ( پیک آدینه) با روش تدریس و نحوه‌ی عملکرد معملین در هر هفته آموزشی آشنا می شوند.

 

افزایش توانمندی های دانش آموزان

علاوه بر کاربردهای ذکر شده، ساختار هدفمند و آموزشی کاربرگ دبستان باعث افزایش دقت و تمرکز بلندمدت کودکان می شود و توانایی حل مساله را در آنها به چالش می کشاند و در نهایت منجر تقویت حافظه، یادگیری دقیق، درک عمیق تر مفاهیم و افزایش هماهنگی چشم و دست می شود.

 

ویژگی های کاربرگ دبستان

یک کاربرگ زمانی کاربردهای فوق را دارد و از مزایا برخوردار می باشد که ویژگی های یک کاربرگ استاندارد را دارا باشد. برخی از کاربرگ ها متناسب با نیازها و توانمندی های دانش آموزان نبوده و نه تنها باعث بهبود فرایند یادگیری نمی شوند، بلکه منجر به کاهش اعتماد به نفس در دانش آموزان، افت تحصیلی، ایجاد فشار روانی و سردرگمی دانش آموزان می شوند.

 

لذا هنگام طراحی و یا خرید کاربرگ دبستان شایسته است ویژگی های زیر را در نظر داشته باشید:

 

کاربرگ طراحی شده باید متناسب با نیازهای آموزشی و توانمندی های علمی دانش آموزان در همان مقطع تحصیلی باشد.

سوالات و تمرین های موجود در کاربرگ باید بر اساس استانداردهای آموزشی طرح شده باشند.

محتوای آموزشی مطرح شده در کاربرگ باید مطابق با بودجه‌بندی و سرفصل های کتاب درسی باشد.

کاربرگ باید از جذابیت بصری و محتوای تصویری برخوردار باشد به گونه ای که باعث یکنواختی و عدم جذابیت برای دانش آموزان نشود.

بخشی از محتوای کاربرگ به تقویت مهارت های فردی دانش آموزان بپردازد و جنبه سرگرمی نیز داشته باشد.

تعداد صفحات و سوالات کاربرگ نباید بیش از اندازه باشد.

با توجه به حجم گسترده و متنوعی از مطالب که در دبستان ارائه می شود، بهره گیری از کاربرگ و پیک آدینه در فرایند آموزش و یادگیری دانش آموزان حرکتی بسیار ارزشمند در راستای بهبود و تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌‌های علمی دانش‌ آموزان به شمار می رود. چه بسا استفاده از کاربرگ در فرایند آموزش منجر به کنترل زمان و مدیریت بهتر کلاس درس می شود. ضمن انکه با طراحی و تهیه کاربرگ های مناسب دبستان می توان به میزان قابل توجهی یادگیری کودکان را بهبود بخشید.

 

شما میتوانید از کاربرگ های رایاد (رایانه + یادگیری ) Rayad استفاده کنید و وضعیت تحصیلی دانش آموزان و فرزندانتان را بهبود دهید.

کاربردها و ویژگی های مثبت کاربرگ دبستان به اندازه ای در روند آموزش موثر می باشد که امروزه به یکی از محصولات آموزشی مورد نیاز مدارس تبدیل شده و به هیچ عنوان نمی توان کارایی آن را نادیده گرفت. امیدوارم با مطالعه این مطلب به اهمیت استفاده از کاربرگ دبستان پی برده باشید و در فرایند آموزش و یادگیری کودکان از آن بهره مند شوید.

 

منبع: افکارنیوز

 

6 دلیل نشتی آب از یخچال فریزر و راه های برطرف کردن آن ها


تعمیر یخچال ال جی در اصفهان – یکی از بدترین بلاهایی که می تواند بر سر یک یخچال بیاید نشتی آب است. این نشتی می تواند در داخل یا بیرون یخچال اتفاق بیفتد یا به صورت آبگرفتگی در داخل یخچال و در قسمت جامیوه ای ظاهر شود.

در این مقاله بر آنیم تعدادی این این موارد را بیان نموده و در صورت امکان نحوه برطرف کردن آن ها را آموزش دهیم.

هشدار: در صورت مشاهده هر گونه نشتی و آب گرفتگی یخچال – چه داخلی چه بیرونی – یخچال را حداقل به مدت ?? سال از برق کشیده و در آن را باز بگذارید.

بعد از ?? ساعت یخچال را خشک و تمیز نموده و روشن نمایید.

اگر مشکل برطرف نشد باید به سایر نکات این مقاله توجه نمایید.

خرابی آبسردکن یا یخساز

اگر آبسرد کن شما چکه می کند یا دارای نشتی است – از بیرون یا داخل یخچال – با تعمیرکار خود تماس بگیرید. ممکن است مخزن سوراخ شده باشد یا شیر آب متصل به آن خراب شده باشد. تعمیرکار آن را تعمیر یا تعویض خواهد کرد.

در مورد یخساز هم همین شرایط برقرار است.

نشتی آب از شلینک تصفیه آب

محل اتصال این شیلنگ را بررسی کنید . ممکن است نشتی از این نقطه باشد

خرابی لاستیک در یخچال

اگر لاستیک در یخچال خراب باشد هوای خنک داخل به بیرون و هوای گرم بیرون به داخل نفوذ کرده و رطوبت یخچال از حد مجاز بالاتر رفته و سینی یخچال پر از آب می شود. اگر این سینی سرریز شود شاهد نشتی آب خواهیم بود.

https://pbase.com/topics/marblerobert32/8

خرابی قطعات سیستم یخ زدایی (دیفراست)

در یخچال های دیفراست ، خرابی ترموفیوز ، سنسور دما ، هیتر و ….

این ها از مواردی هستند که باید توسط تکنسینم تعمیر یخچال بررسی شوند.

گرفتگی لوله تخلیه یخ زدا

در یخچال های دیفراست ، آب حاصل از ذوب شدن یخ ها توسط یک لوله به بیرون از یخچال هدایت می شود.

اگر این روزنه به هر دلیلی مسدود شود آب به بیرون هدایت نمی شود. بنابراین هرگاه یخچال شما دچار آبگرفتگی شد این مساله را بررسی نمایید.

فرسودگی ، شکستگی و…. سینی یخچال

اگر نشتی آب در بیرون از یخچال اتفاق افتاده سینی زیر کمپرسور را چک کنید. برفک آب شده در داخل یخچال از طریق یک شبکه لوله به داخل این سینی هدایت می شود. گرمای کمپرسور باعث تبخیر این رطوبت و در نتیجه خنک شدن کمپرسور می شود.

اما خیلی از مواقع این سینی به مرور زمان شکسته یا سوراخ می شود و این باعث نشتی آب به زیر و اطراف یخچال می شود.

منبع : حامی ال جی

بهترین آداپتور دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد ؟


بهترین آداپتور دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از ارکان سیستم نظارت تصویری ، دوربین مدار بسته است . رعایت اصول استاندارد در تغذیه   دوربین مداربسته   مدار بسته تاثیر مستقیمی بر عمر این قطعه حیاتی دارد از این رو در این محتوا برخی از موارد مهمی را که پیش از انتخاب یک راهکار مناسب جهت تغذیه دوربین باید مورد توجه قرار بگیرد را توضیح می دهیم .

بطور کلی تغذیه یک دوربین مدار بسته به یکی از چهار روش زیر قابل انجام است :

  • تغذیه به روش POE ( مناسب برای دوربین تحت شبکه )

در این روش با استفاده از سوئیچ شبکه می توانید دوربین ثابت تحت شبکه هایک ویژن را تغذیه کنید . کیفیت و نوع کابل شبکه ، کیفیت و نحوه اتصال سوکت شبکه ، اعتبار برند سوئیچ شبکه POE و توان مصرفی دوربین از مهمترین مواردیست که تعیین کننده حداکثر مسافت بین دوربین و سوئیچ POE است .

بهترین آداپتور دوربین  هایک ویژن   چه ویژگی هایی دارد ؟

  • تغذیه به روش POC ( مناسب برای دوربین HD )

در این شیوه که مخصوص دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن است ، دوربین Turbo HD توسط دستگاه DVR مجهز به POC ( تغذیه از طریق کابل کواکسیال ) تغذیه می شود و نیاز به کابل برق مجزا برای تغذیه دوربین HD هایک ویژن وجود نخواهد داشت .

  • تغذیه با استفاده از آداپتور ( مناسب برای دوربین HDیا IP )

این حالت بیشتر زمانی استفاده می شود که فاصله دوربین از محل ضبط تصویر زیاد باشد ( بالاتر از 50 متر ) . در این حالت به ازای هر دوربین ثابت هایک ویژن ، یک آداپتور 12 ولت DC و 2 آمپر در نظر و برای هر دوربین یک کابل برق مجزا از محل قرار گرفتن رکوردر تا محل نصب دوربین کشیده می شود . . این آداپتور در کنار دوربین و در یک باکس کوچک پلاستیکی یا فلزی نصب می شود .

بیشتر بخوانید:     پکیج دوربین مداربسته

 

  • تغذیه با استفاده از منبع تغذیه مرکزی ( مناسب برای دوربین HDیا IP )

این نوع تغذیه برای زمانی که دوربین ها در نزدیکی دستگاه ضبط ( کمتر از 50 متر ) نصب شده اند توصیه می شود . در این حالت از یک منبع تغذیه مرکزی 12 ولت DC استفاده می کند . شدت جریان این منبع تغذیه بر اساس تعداد دوربین هایی که باید توسط آن تغذیه شود ، مشخص می شود . به ازای هر دوربین IP یا HD هایک ویژن ، حدود 1.6 آمپر در نظر بگیرید . به عنوان مثال در صورتی که بخواهیم 10 دوربین هایک ویژن را با استفاده از منبع تغذیه مرکزی روشن کنیم باید از یک منبع تغذیه 16 آمپر استفاده کنیم . شهرنتدر این حالت نیز از محل نصب دستگاه ضبط تصویر یک کابل برق به هردوربین هایک ویژن کشیده می شود .

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن


انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی از شیوه های انتقال تصویر دوربین  هایک ویژن  بر روی موبایل ، انتقال تصویر به شیوه P2P است . این شیوه به دلیل مشکلاتی که چندی پیش به وجود آمده بود و دسترسی به سرور های تصویر هایک ویژن از طریق P2P عملا غیر ممکن شده بود ، باعث شد تا بسیاری از مشتریان محصولات مدار بسته هایک ویژن از شیوه های دیگر انتقال تصویر و بخصوص شیوه آی پی ثابت استفاده کنند . اما خبر خود اینکه به تازگی نماینده این شرکت ، موفق به رفع مشکل انتقال تصویر هایک ویژن شده و راهکار جدید خود را ارائه نموده است که در این محتوا در این خصوص توضیح داده ایم . شرکت hikvision به دلیل استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای راه اندازی سیستم های خود خدمات منحصر به فردی ارائه می دهد.

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت مهر تجارت  تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا ios )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد شده با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور لاگین کنید

مرحله چهارم : دستگاه را از طریق شماره سریال یا QR Code به نرم افزار اضافه کنید

مرحله پنجم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید

 

رفع مشکل انتقال تصویر در دوربین مدار بسته   هایک ویژن

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت پارس ارتباط تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا IOS )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشوید

مرحله چهارم : با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری که ساخته اید وارد نرم افزار شوید

مرحله پنجم : دستگاه را با اسکن کد یا وارد کردن شماره سریال ادد کنید

مرحله ششم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید را در نرم افزار وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید.

نکته پایانی :  پیشنهاد ما این است که  برای  نصب دوربین مداربسته  با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا بدون هیچ دغدغه ای این کار را به شکل حرفه ای برای شما انجام دهند.