کامپیوتر استوک اچ پی


آشنایی با قسمت جلویی کیس استوک
این قسمت از کیس استوک مهم ترین قسمت ظاهر است. به عبارت دیگر هر چقدر این قسمت زیبا تر باشد، کیس نیز زیبا تر به نظر می رسد. در این قسمت موارد زیادی وجود دارد. دکمه پاور مهم ترین بخش در این قسمت است.

از این دکمه برای روشن کردن کامپیوتر استفاده می شود. بخش بعدی دکمه باز و بسته کردن درایو نوری است. با فشردن این دکمه محل قرار گیری سی دی را مشاهده خواهید کرد. بخش مهم بعدی که در این بخش قرار گرفته است، پورت USB است. از این بخش برای وصل کردن وسایلی مانند گوشی و فلش به کامپیوتر استفاده می شود. هم چنین پورت میکروفون و هدفون نیز در همین بخش است که از آن برای استفاده همین موارد به کامپیوتر استفاده می شود.

آشنایی با قسمت پشتی کیس دست دوم
علاوه بر پورت USB قرار گرفته در قسمت جلویی ، معمولا چند پروت USB اضافه نیز در پشت آن قرار دارند. هم چنین بیشتر ورودی و خروجیهای کامپیوتر نیز در این قسمت قرار گرفته اند. یکی از بخشهای مهم در این قسمت مربوط به اتصال مانیتور به کیس است که اطلاعات از این طریق به صفحه نمایش انتقال میابند. بخش بعدی در قسمت پشتی کیس استوک مربوط به اتصال کیس به برق است. این بخش برق کیس را تأمین می کند.

اندازه کامپیوتر دست دوم
کامپیوتر دست دوم در انواع و اندازه مختلف تولید می شوند. یکی از انواع اینها، کیس بزرگ یا سایز تاور هستند. این نوع معمولا مادر بورد بزرگ تری دارند و همین موضوع باعث می شود تا پورت USB بیش تری نیز داشته باشند. هم چنین این نوع معمولا از سه نوع خروجی تصویر با نام های HDMI ، VGA و DisplayPort نیز بهره می برند. علاوه بر این در اکثر کیسهای دست دوم سایز تاور می توانید سی پی یو، گرافیک، هارد و رم را نیز ارتقاء دهید. علاوه بر این یک ویژگی شگفت انگیز دیگر امکان استفاده از هارد یا حافظه SSD ( حافظه دارای سرعت انتقال بالا ) و هارد hdd را به طور همزمان خواهید داشت.

برای خرید کامپیوتر استوک اچ پی روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع https://dellhp.ir/product-category/second-hand-stock-case/

 

آیا از خواص درمانی شیره انگور اصل خبر دارید


جدای از خوردن شیره انگور آن برای صبحانه، می توانید به جای خرید شیره انگور ملایر آماده که متخصصان پزشکی به دلیل خاصیت آهن سازی آن توصیه می کنند، شیره انگور خود را نیز درست کنید.شیره انگوری که در خانه درست می کنید باعث می شود همه ملاس های شناخته شده را فراموش کنید. چگونه شیره انگور ملایر را در خانه درست کنیم؟ بیا با هم کاوش کنیم...

 

از بسیاری از میوه‌ها برای تهیه ملاس استفاده می‌شود که برای بیماری‌های سینه مانند سرفه و سرماخوردگی که بسیار رایج هستند، مخصوصاً در ماه‌های زمستان بسیار مفید است. ملاس که متخصصان مصرف آن را هر روز صبح یک قاشق غذاخوری توصیه می کنند، درمان هزار و یک مشکل است. در میان ملاس های تولید شده در آناتولی در پایان هر تابستان، انگور که قند طبیعی بیشتری دارد، غذای ایده آل برای ملاس است. شیره انگور ملایر فواید بسیاری برای سلامتی دارد، از خواص خون‌سازی تا جلوگیری از خطر عفونت. شیره انگور ملایر مخلوط شده با ملاس تاهینی برای صبحانه، حتی اگر طبیعی باشد، یک دستور العمل خوشمزه را ایجاد می کند.

همانطور که می دانید فروش شیره انگور در همه جای کشور صورت می گیرد. اما اگر به دنبال خرید شیره انگور طبیعی هستید، روی همین لینک کلیک کنید.

فواید شیره انگور خانگی

 

شیره انگور درجه یک؛ در درجه اول منبع مفید انرژی و کربوهیدرات است. بیشتر نیازهای روزانه به کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن برای متابولیسم را پوشش می دهد.

ما همچنین می توانیم شیره انگور ملایر را به شرح زیر ارزیابی کنیم. حدود 200 گرم شیره انگور ملایر از نظر کالری معادل 1150 گرم شیر، 350 گرم گوشت قرمز و 300 گرم نان سفید است.

شیره انگور ملایر خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد و خطر ابتلا به سرطان را به حداقل می رساند. مشکلات پوستی نیز از جمله مواردی است که شهروندان بیشتر از آن شکایت دارند.

شیره انگور مرغوب؛ همچنین از مشکلات پوستی ناشی از الکل، سیگار و اشعه خورشید جلوگیری می کند. اگر به طور منظم هر روز صبح 2 قاشق غذاخوری بنوشید، 80 میلی گرم کلسیم، 2 میلی گرم آهن که برای بدن انسان ضروری و بسیار مهم است، با نیاز انرژی 56 کیلوکالری مطابقت دارد.

 

چگونه شیره انگور  درست کنیم

 

 

آیا می دانید چگونه آب را بجوشانید؟ سپس می توانید شیره انگور  اصل را از ابتدا درست کنید!

 

به صورت آنلاین، می توانید با دستور العمل های مختلفی برای تهیه شیره انگور  اصل خانگی روبرو شوید.

 

اما اگر می‌خواهید سریع‌ترین راه را برای پختن شیره انگور  اصل داشته باشید، به دنبال آن نباشید.

 

در زیر دستور العملی وجود دارد که به شما امکان می دهد تنها در 30 دقیقه از شیره انگور  اصل لذت ببرید - بله، تهیه ملاس خانگی می تواند به همین سرعت و آسان باشد!

 

 

مواد تشکیل دهنده:

 

  • شیره انگور

 

دستور پخت

 

  • در یک قابلمه بزرگ، شیره انگور را به جوش بیاورید.
  • حرارت را کم کنید و اجازه دهید شیره انگور بجوشد.
  • فومی را که به سطح می آید بردارید.
  • به جوشیدن ادامه دهید تا مقدار شیره انگور به نصف کاهش یابد.
  • آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا به دمای اتاق برسد.
  • آن را به یک شیشه استریل شده با یک پوشش دربسته منتقل کنید.

 

 

همین - شما اولین دسته شیره انگور  اصل خود را درست کردید! بله، فقط یک عنصر لازم است. و بله، درست کردن شیره انگور  اصل می تواند بدون دردسر باشد!

 

هنگام تهیه شیره انگور  اصل خانگی در آشپزخانه خود، می توانید از شیره انگور قرمز یا سفید استفاده کنید.

 

 

فواید شیره انگور ملایر برای سلامتی

 

ملاس که به طور سنتی از شکر تهیه می شود، مایعی تیره است که طعم کاراملی تند مشخصی را به غذاهایی که در آن استفاده می شود، می دهد. با این حال، اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید، ملاس خرنوب یا انگور را امتحان کنید. از منظر سلامتی، این دو شیرین کننده ممکن است چیز زیادی به رژیم غذایی شما اضافه نکنند، اما ملاس خرنوب انتخاب کمی بهتر از انگور است.

 

ملاس خرنوب به عنوان یک ادویه شیرین برای محصولات نان استفاده می شود. (تصویر: OZ_Media / iStock / Getty Images)

افزایش انرژی

تمام کالری موجود در ملاس خرنوب و انگور از کربوهیدرات ها تامین می شود. یک قاشق غذاخوری از هر دو شیرین کننده حاوی 60 کالری و 14 گرم کربوهیدرات است. برای سلامت کلی، 45 تا 65 درصد کالری خود را از کربوهیدرات ها دریافت کنید. شما در رژیم غذایی خود به کربوهیدرات های بیشتری نیاز دارید زیرا این کربوهیدرات ها منبع انرژی مورد علاقه بدن شما هستند، به خصوص سیستم عصبی شما که شامل مغز شما نیز می شود. کربوهیدرات های مواد غذایی مانند خرنوب و شیره انگور ملایر به راحتی به عنوان نوعی قند جذب می شوند و به سرعت به عنوان منبع انرژی عمل می کنند.

 

مواد معدنی موجود در شیره انگور اعلا

 

شیره انگور ملایر منبع ویتامین یا مواد معدنی نیست، اما یک قاشق غذاخوری ملاس لوبیا ملخ 4 درصد از ارزش روزانه کلسیم و 5 درصد از ارزش روزانه برای آهن را تامین می کند. ملاس لوبیا ملخ اگرچه منبع قابل توجهی از هیچ کدام از مواد مغذی نیست، ممکن است کمی جذب کلسیم و آهن را افزایش دهد. دریافت کلسیم کافی در رژیم غذایی برای سلامت استخوان ها مهم است، در حالی که آهن برای حفظ اکسیژن بدن مورد نیاز است.

 

 

خواص درمانی شیره انگور  خانگی

 

در این قسمت به برخی از خواص درمانی ویژه شیره انگور  محلی می پردازیم. قبل از هر چیز یادتان باشد که نوع کارخانه ای آن با هر برچسبی و ادعایی از ارگانیک بودن به هیچ عنوان مورد تایید و بحث ما نیست.

 

تنظیم فشار خون با شیره انگور  ملایر

 

افزایش هر از گاهی فشار خون طبیعی است. اگر استرس، خسته یا مضطرب هستید، این تعداد ممکن است بالاتر از حد معمول باشد.

با این حال، اگر فشار خون شما همیشه بالای 80/120 میلی متر جیوه (mmHg) باشد، داستان متفاوت است.

 

شیره انگور  درجه یک حاوی پتاسیم است. این ماده معدنی از دو طریق به کاهش فشار خون کمک می کند:

 

  • پتاسیم سدیم اضافی را از بدن دفع می کند.
  • پتاسیم دیواره رگ های خونی را برای شل شدن تحریک می کند.
  • علاوه بر شیره انگور اصل ، منابع دیگری از پتاسیم در غذا وجود دارد. برخی از آنها موز، پرتقال، اسفناج و کلم بروکلی هستند.
  • برای اینکه فشار خون خود را در محدوده طبیعی نگه دارید، وزن اضافی خود را کاهش دهید، رژیم غذایی متعادل داشته باشید، به طور منظم ورزش کنید، تحت هیچ شرایطی الکل ننوشید، سیگار نکشید و استرس را کاهش دهید.

 

 

 

 

با شیره انگور  اصل  خطر کم خونی ناشی از فقر آهن را کاهش دهید

 

حتی قبل از اختراع شکر تصفیه شده، شیره انگور نه تنها به عنوان یک شیرین کننده، بلکه به عنوان یک درمان خانگی برای کم خونی، به ویژه کم خونی ناشی از فقر آهن، مورد استفاده قرار می گرفت.

 

کم خونی فقر آهن یک اختلال خونی است که در آن گلبول های قرمز (RBC) کافی در اطراف وجود ندارد. این به دلیل کمبود آهن در رژیم غذایی است.

آهن نقش مهمی در تولید گلبول های قرمز دارد. گلبول های قرمز اجزای خون هستند که مولکول های اکسیژن را از ریه ها به سلول های مختلف بدن حمل می کنند.

 

زنان باردار در دوران قاعدگی بیشتر در معرض ابتلا به کم خونی فقر آهن هستند.

 

از آنجایی که شیره انگور به طور طبیعی غنی از آهن است، جای تعجب نیست که برای اولین بار برای پیشگیری و معکوس کردن کم خونی ناشی از فقر آهن ساخته شد.

 

با شیره انگور  اصل  اصلی اضطراب و افسردگی را کاهش دهید

 

آیا همیشه احساس اضطراب یا افسردگی می کنید؟

 

شیره انگور  درجه یک را امتحان کنید.

 

علاوه بر تقویت انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه، می تواند خلق و خوی شما را نیز بهبود بخشد. زیرا شیره انگور  اصل  منبع عالی منیزیم است.

 

کارشناسان بهداشت روان می گویند منیزیم از دو جهت برای مغز مفید است:

 

به آرامش سیستم عصبی کمک می کند. همچنین به کاهش تنش عضلانی ناشی از استرس و اضطراب کمک می کند و در نتیجه به مقابله با درد مفاصل و سردرد کمک می کند.

به افزایش سروتونین در مغز کمک می کند. سروتونین، هورمون شادی، با افزایش احساس شادی و شادی به تثبیت خلق و خو کمک می کند.

اما منیزیم موجود در شیره انگور  اصل  به درمان بی خوابی نیز کمک می کند.

 

اگر احساس اضطراب یا افسردگی می کنید، باید یک شب خوب بخوابید.

 

در غیر این صورت، ممکن است احساسات منفی شما افزایش یابد. مشکل اضطراب و افسردگی این است که می تواند منجر به بی خوابی و ایجاد یک چرخه معیوب شود.

 

هشدار

 

اگر اضطراب یا افسردگی شما را از داشتن یک زندگی طبیعی و سازنده باز می دارد، فوراً به یک متخصص سلامت روان مانند روانپزشک یا درمانگر مراجعه کنید.

 

کاهش علائم یائسگی و سندرم پیش از قاعدگی

 

قبلا گفته شده بود که زنان بیشتر مستعد پوکی استخوان و کم خونی فقر آهن هستند که با شیره انگور  اصل  می توان از هر دوی این موارد جلوگیری کرد.

 

خوب، در اینجا دلیل دیگری وجود دارد که چرا شیره انگور  اصل  برای زنان مفید است: می تواند به مبارزه با علائم ناراحت کننده سندرم پیش از قاعدگی (PMS) و یائسگی کمک کند.

 

از آنجایی که شیره انگور  اصل  حاوی منیزیم است، می تواند به کاهش علائم فیزیکی مضر PMS، مانند دردهای عضلانی و سردرد کمک کند. می تواند به تسکین علائم روانشناختی PMS مانند نوسانات خلقی کمک کند.

 

بسیاری از علائم PMS در زنان یائسه نیز دیده می شود، بنابراین شیره انگور  اصل  غنی از منیزیم می تواند برای آنها نیز مفید باشد.

 

شیره انگور مالایی نیز سرشار از آنتی اکسیدان است. عدم تعادل هورمونی ناشی از یائسگی می تواند باعث استرس اکسیداتیو در بدن شود و آنتی اکسیدان ها به کاهش آن کمک می کنند.

 

 

 

با شیره انگور  اصل  التهاب مفاصل را کاهش دهید

 

آنتی اکسیدان های موجود در شیره انگور در مبارزه با عفونت ها بسیار خوب است. اگر از آرتروز رنج می برید، بهتر است یک بطری شیره انگور  درجه یک را در انبار یا یخچال خود نگهداری کنید.

 

هنگامی که صحبت از مدیریت علائم آرتریت به میان می آید، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) انتخاب پزشکان و اکثر بیماران هستند.

این به این دلیل است که آنها در کاهش التهاب و درد ناشی از آرتریت بسیار خوب هستند. متأسفانه، NSAID ها اغلب عوارض جانبی وحشتناکی ایجاد می کنند. آنها می توانند باعث خونریزی زخم معده و آسیب به کبد شوند.

 

بنابراین توصیه می شود مصرف NSAID ها را کاهش دهید. همچنین پیشنهاد می شود گزینه های دیگری مانند افزودن شیره انگور غنی از آنتی اکسیدان به رژیم غذایی خود را بررسی کنید.

 

با استفاده از شیره انگور اصل خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید

 

 

آنتی اکسیدان های موجود در شیره انگور  درجه یک در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. با این حال، کسانی نیز هستند که سرهای زیادی را برمی گردانند. و چیزی جز رسوراترول.

نکته شگفت انگیز در مورد رسوراترول این است که به مبارزه با انواع خاصی از سرطان کمک می کند.

 

رسوراترول به جلوگیری از تقسیم، تکثیر و گسترش سلول های سرطانی کمک می کند. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که این آنتی اکسیدان قوی می تواند اثرات درمانی شیمی درمانی و رادیوتراپی را نیز بهبود بخشد.

 

 

قیمت شیره انگور

 

در پایان در مورد قیمت شیره انگور درجه یک یا همان شیره انگور عسلی ملایر، باید به شما بگوییم که اگر آن را از فروشگاهی که محصول محلی و غیر صنعتی ارائه می دهد  و البته شیره انگور مرغوب را برای شما ارسال می کند تهیه کنید ، قیمت آن برای سلامتی تان بیش از طلا خواهد بود!