به گزارش ایسنا، تصور کنید دوستتان به پیامتان پاسخ نداده است. بسیاری از افراد ممکن است این را به راحتی به حساب گرفتاری یا حتی فراموشکاری دوست خود بگذارند و با خود بگویند این صرفا یک رخداد تصادفی بوده و معنای به خصوصی ندارد. اما برخی دیگر ممکن است این رفتار را رفتاری خصمانه ارزیابی کنند و بگویند که دوستشان عامدانه قصد داشته آنها را نادیده بگیرد. دانشمندان اینک کشف کردهاند که تفاوت این دو رویکرد، در عملکرد «قشر شکمی میانی پیشپیشانی» (vmPFC) نفهته است.
به نقل از ایندیپندنت، به گفته آنها میان «سوگیری انتساب خصمانه» و پرخاشگری، رابطه وجود دارد و افرادی که با این مشکل مواجهاند ممکن است در پایداری و ثبات روابط خود و همچنین سلامت روانی و ذهنیشان دشواریهایی داشته باشند.
قشر شکمی میانی پیشپیشانی، بخشی از قشر پیشپیشانی در مغز نخستیسانان است که در ارزیابی شناختی اخلاق و تصمیمگیری، پردازش احساسات و خودآگاهی درگیر است. از این رو به گفته دانشمندان ممکن است ارتباط معناداری میان حساسیت به قربانی شدن، «سوگیری اِسناد خصمانه» و نشخوار ذهنی و خشم و پرخاشگری وجود داشته باشد.
پیش از این، مطالعات و بررسیهای بسیاری در خصوص نقش اِسنادها و سوگیریهای اسنادی خصمانه، در بروز پرخاشگری انجام شده است. به گفته روانشناسان، اِسناددهی، یک فرآیند شناختی است که فرد در آن تلاش میکند علل وقوع حوادث و رخدادهای پیرامون خود را به عاملی بیرونی نسبت دهد. برخی از پژوهشهای روانشناسی نشان میدهند که رفتارهای پرخاشگرانه به طور جدی تحت تاثیر این گونه باورهای اِسنادی قرار دارند.
به گزارش لایوساینس، بررسی جدید دانشمندان حاکی از آن است که افرادی که موقعیت و شرایط اجتماعی را با سوگیری انتساب خصمانه تفسیر میکنند، نشانگرهای متفاوتی در فعالیت مغزی خود دارند و این نشانگرها نیز قابل شناساییاند.
http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.bazaar-baz.com
http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fbazaar-baz.com
دانشمندان میگویند میتوان با بررسی اسکن مغزی افراد، با احتمال تقریبا خوب ۷۵ درصد حدس زد که آیا آنها در تفسیر موقعیتهای مختلف، سوگیری انتساب خصمانه دارند یا نه. به گفته آنها، از روی فعالیتهای این ناحیه از مغز که در تنظیم هیجان، تصمیمگیری و خودشناسی نقش دارد میتوان وجود این نوع سوگیری را پیشبینی کرد.
به گفته دانشمندان، قشر شکمی میانی پیشپیشانی در تفسیر یک وضعیت اجتماعی از نگاه فرد، نقش مهمی بازی میکند و این ناحیه از مغز، با یکپارچهسازی اطلاعات حسی در مورد دنیای بیرونی، و باورهای درونی فرد، رفتار و نگرش او را تنظیم میکند.
در این بررسی، ۵۸ داوطلب به فایل صوتی ۲۱ سناریوی اجتماعی فرضی به طور میانگین با مدت زمان ۴۰ ثانیه گوش دادند. این سناریوها شرایطی را توصیف میکردند که ممکن بود بر شنونده(شرکتکننده مطالعه) تاثیری منفی داشته باشند. برای نمونه، در یک سناریو، استادی به رغم قول قبلی، فراموش میکند که در مهلت مقرر، برای فرد شرکتکننده توصیهنامه بنویسد.
منبع : سیستم همکاری در فروش آنلاین بازارباز
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/cfd0736c-b616-4a69-ac3c-896a05d20747/Tomo-R |
به گزارش ایسنا، تصور کنید دوستتان به پیامتان پاسخ نداده است. بسیاری از افراد ممکن است این را به راحتی به حساب گرفتاری یا حتی فراموشکاری دوست خود بگذارند و با خود بگویند این صرفا یک رخداد تصادفی بوده و معنای به خصوصی ندارد. اما برخی دیگر ممکن است این رفتار را رفتاری خصمانه ارزیابی کنند و بگویند که دوستشان عامدانه قصد داشته آنها را نادیده بگیرد. دانشمندان اینک کشف کردهاند که تفاوت این دو رویکرد، در عملکرد «قشر شکمی میانی پیشپیشانی» (vmPFC) نفهته است.
به نقل از ایندیپندنت، به گفته آنها میان «سوگیری انتساب خصمانه» و پرخاشگری، رابطه وجود دارد و افرادی که با این مشکل مواجهاند ممکن است در پایداری و ثبات روابط خود و همچنین سلامت روانی و ذهنیشان دشواریهایی داشته باشند.
قشر شکمی میانی پیشپیشانی، بخشی از قشر پیشپیشانی در مغز نخستیسانان است که در ارزیابی شناختی اخلاق و تصمیمگیری، پردازش احساسات و خودآگاهی درگیر است. از این رو به گفته دانشمندان ممکن است ارتباط معناداری میان حساسیت به قربانی شدن، «سوگیری اِسناد خصمانه» و نشخوار ذهنی و خشم و پرخاشگری وجود داشته باشد.
پیش از این، مطالعات و بررسیهای بسیاری در خصوص نقش اِسنادها و سوگیریهای اسنادی خصمانه، در بروز پرخاشگری انجام شده است. به گفته روانشناسان، اِسناددهی، یک فرآیند شناختی است که فرد در آن تلاش میکند علل وقوع حوادث و رخدادهای پیرامون خود را به عاملی بیرونی نسبت دهد. برخی از پژوهشهای روانشناسی نشان میدهند که رفتارهای پرخاشگرانه به طور جدی تحت تاثیر این گونه باورهای اِسنادی قرار دارند.
به گزارش لایوساینس، بررسی جدید دانشمندان حاکی از آن است که افرادی که موقعیت و شرایط اجتماعی را با سوگیری انتساب خصمانه تفسیر میکنند، نشانگرهای متفاوتی در فعالیت مغزی خود دارند و این نشانگرها نیز قابل شناساییاند.
http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.bazaar-baz.com
http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fbazaar-baz.com
دانشمندان میگویند میتوان با بررسی اسکن مغزی افراد، با احتمال تقریبا خوب ۷۵ درصد حدس زد که آیا آنها در تفسیر موقعیتهای مختلف، سوگیری انتساب خصمانه دارند یا نه. به گفته آنها، از روی فعالیتهای این ناحیه از مغز که در تنظیم هیجان، تصمیمگیری و خودشناسی نقش دارد میتوان وجود این نوع سوگیری را پیشبینی کرد.
به گفته دانشمندان، قشر شکمی میانی پیشپیشانی در تفسیر یک وضعیت اجتماعی از نگاه فرد، نقش مهمی بازی میکند و این ناحیه از مغز، با یکپارچهسازی اطلاعات حسی در مورد دنیای بیرونی، و باورهای درونی فرد، رفتار و نگرش او را تنظیم میکند.
در این بررسی، ۵۸ داوطلب به فایل صوتی ۲۱ سناریوی اجتماعی فرضی به طور میانگین با مدت زمان ۴۰ ثانیه گوش دادند. این سناریوها شرایطی را توصیف میکردند که ممکن بود بر شنونده(شرکتکننده مطالعه) تاثیری منفی داشته باشند. برای نمونه، در یک سناریو، استادی به رغم قول قبلی، فراموش میکند که در مهلت مقرر، برای فرد شرکتکننده توصیهنامه بنویسد.
منبع : سیستم همکاری در فروش آنلاین بازارباز
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/cfd0736c-b616-4a69-ac3c-896a05d20747/Tomo-R |
مقایسه کیفیت پارچه فاستونی ایرانی و خارجی: انتخاب بهترین گزینه
در این مقاله در مورد نکات حیاتی در خرید بهترین پارچه فاستونی و لباسهای تهیهشده از این پارچه بحث میکنیم. پس هم کسانی که علاقه دارند لباس بدوزند و چه کسانی که در پی لباسهای آماده فاستونی هستند میتوانند از مطالب این مقاله بهره ببرند.
اگرچه از پارچه فاستونی برای دوخت انواع لباس استفاده میشود، ولی بیشترین درخواست بافتن کتوشلوار برای آقایان است. از هنگامیکه پارچه فاستونی داخل حرفه پوشاک آقایان گردید خیلی سریع شهرت پیدا کرد.
بهترین پارچه فاستونی از چه چیزی ساخته شده است
پارچههای فاستونی از الیاف پشم بلند طبیعی ساخته میشوند. این پارچهها کموزن، نرم و محکم هستند و به خاطر مواد نرمی که دارند در مقابل باد و باران مقاوم هستند.
ولی گرمای کمتری را حفظ میکنند. روند بافت پارچههای فاستونی زمانبر از پارچههای پشمی است، بنابراین قیمت آنها بیشتر است.
مزایا و معایب پارچه فاستونی
پارچه فاستونی مانند سایر منسوجات دارای مزایا و معایبی است. قابلیت تنفس، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر چروک شدن و باقی ماندن طولانی خط اتو روی پارچه از جمله مزایای این پارچه است.
در کنار مزایایی که نام بردهایم، معایبی نیز برای این جنس پارچه وجود دارد؛ ازجمله آنها میتوان به سایش و براق شدن پارچه هنگام نشستن و تکیهبر صندلی، کاهش عمر پارچه فاستونی ایرانی و زود چروک شدن آن در صورت بالا رفتن عدد سوپر فاستونی اشاره نمود.
اصلی ترین تفاوت پشم و فاستونی در چیست
پارچههای فاستونی ساختهشده از پشم استحکام و نرمی بیشتری نسبت به پشم دارند. فاستونی به خاطر ویژگی ارتجاعی در برابر چینوچروک مقاومت بیشتری دارد و کیفیت طبیعی خود را نگه میدارد.
به این خاطر از فاستونی بیشتر برای دوخت کتوشلوار استفاده میگردد. در هنگامیکه پارچههای پشمی کرکی و ناهموار هستند، کرک به آنها گرمای بیشتری میدهد و بهعنوان عایق حرارت عمل میکند. ژاکتها عمدتا از پارچه پشمی دوخته میشوند.
چرا فاستونی خواهان زیادی دارد
بهترین پارچه فاستونی از نخهای پشم بلندی که تابیدهشده و به نخهای لطیف بدل میگردد، درست میشود. پارچه نساجی شده از این الیاف درخشانتر و لطیفتر از پشم است که جهت دوخت کتوشلوار زیبنده است. پس ارزش این پارچه در هنر مد و لباس مردانه بسیار بالا خواهد بود.
در ادامه نکاتی برای تبدیلشدن فاستونی به جذابترین پارچه در هنر مد مردانه آورده شده است. چون پارچه فاستونی نساجی میگردد در جنس این پارچه حفرههای هوا موجود است. این حفرهها افزون بر نگهداری گرما، اجازه میدهند هوا بین نخهای پارچه جریان یابد.
در اثر این تعویض هوا به کمتر شدن عرق بدن کمک مینماید. فاستونی جزو پارچه های محکم و باکیفیت است. اگر بهدرستی از آن محافظت کنید، کتوشلوار میتواند برای شما سالها دوام بیاورد. پارچه فاستونی از پشم گوسفند ساختهشده است. این نخها به شکل طبیعی دارای چربیهای ضد آب به نام لانولین هستند. بعد از ریسندگی، میزان کمی لانولین روی پشم برجایمانده و آن را ضد آب میکند.
پشم به نحو طبیعی میتواند رطوبت را جذب کند. ویژگی کششی پارچه فاستونی به لباسهای دوختهشده از این پارچه کمک میکند تا چروک کمتری داشته باشند. این خاصیت که همان کشسانی است، ویژگی مهمی است که حالت پارچه کتوشلوار را بدون چروک حفظ میکند.
از پارچه فاستونی چه استفادههایی میشود کرد
از پارچه فاستونی میتوانید جهت دوخت لباسهای گوناگون اعم از شلوار، کت، مانتو و دامن استفاده نمایید. وزن پارچه فاستونی بیانگر ضخامت نخ و پارچهای که از آن نخ دوختهشده است. بهطورکلی، هر قدر لباس سنگینتر باشد، دوام و کیفیت بهتری دارد.
چگونه از کیفیت پارچه فاستونی مطمئن شویم
فقط با دانستن میزان وزن و مقدار سوپر نمیتوان کیفیت بهترین پارچه فاستونی را مشخص نمود. هر قدر اندازه الیافی که نخ توسط آن بافته میشود بیشتر باشد، احتمال آسیب دیدن پارچه کمتر میشود. استحکام الیاف با دفعات ریسیده شدن الیاف مشخص میشود.
الیاف محکمتر میزان عمر زیادتری دارند. چین کلمهای تقریبی برای مشخص کردن انحنای هر یک از تارهای الیاف است. هر قدر رشتههای الیاف زیادتر باشد مناسبتر خواهد بود. بنابراین جهت خرید کتوشلوارهای لوکس در پی الیافی با چین زیادتر بگردید.
برای فهمیدن کیفیت پارچه فاستونی یک تکه از پارچه را در مشت خودتان گرفته و فشار دهید اگر کیفیت پارچه بالا باشد فاستونی چروک نگردیده و بهسرعت به حالت اولیه خود باز میگردد.
در خرید پارچه فاستونی به چه نکاتی توجه کنیم
اگر از جزو کسانی هستید که میخواهید شخصا پارچه را انتخاب کرده و به خیاط اجازه دهید برای شما لباس بدوزد باید در موقع خرید بهترین پارچه فاستونی دقت کنید. اگر به دنبال پوشاک فاستونی در فروشگاه هستید، باید شناسه لباس را مطالعه کنید یا اینکه به فروشنده اطمینان کنید.
در زمان خرید پارچه فاستونی، فروشنده امکان دارد از کلماتی مانند فاستونی کامل یا نیمه فاستونی استفاده نماید. تمام فاستونی و نیمه فاستونی هر دو از نخ پشم تولیدشدهاند که این نخها خیلی محکم هستند. با این حال، تفاوت این است که در تولید نیمه فاستونی، بخش شانه کردن حذف گردیده است. بدینجهت روند آمادهسازی آسانتر و کوتاهتر است.
از طرفی تمام فاستونیها از الیاف پشمی کاملا باکیفیت بافته میگردند اما پشمهای استفادهشده در نیمه فاستونی غیراستاندارد است، بنابراین جای تعجب نیست که چرا از فاستونی ارزانتر است. یکی از نکات ضروری در خرید پارچه فاستونی نحوه شمارهگذاری آن است.
این امکان وجود دارد که هنگام خرید پارچه فروشنده اعدادی مانند سوپر 50 یا سوپر 90 را به شما بگوید یا این اطلاعات را در قسمت لبه پارچه موقع بررسی مشاهده کنید. این مدل شمارهگذاری لطافت پارچه را تعیین میکند. همچنین این عدد بیانگر میزان دفعاتی است که الیاف پشم ریسیده شده و قطر آن کمتر گردیده است.
بهطورکلی پارچه یا کتوشلوار با شماره 90 باید نرمتر و لوکستر از پارچه با شماره 50 باشد. پس هر قدر عدد سوپر بیشتر باشد، پارچه فاستونی ظرافت و نرمی بیشتری خواهد داشت. هر قدر مقدار سوپر زیادتر باشد، پارچه آماده چروک شدن است و تمیز کردن آن سختتر میشود.
ولی هرقدر این عدد در پارچه فاستونی پایینتر باشد، پارچه دوام بیشتری دارد و برای استفاده روزانه سازگارتر خواهد بود. اما در آخر در نظر داشته باشید که عدد سوپر در پارچه فاستونی از یک تولیدکننده به تولیدکننده دیگر متفاوت خواهد بود.
بهترین مارک پارچه فاستونی
در ایران برندهای پارچه فاستونی بسیاری هستند که از جمله آنها میتوان به مطهری، مقدم، ایران مرینوس، جامعه، تهران جامه، عالیجناب، طوس، اخوان و کوکما اشاره کرد. اما در این میان پارچههای فاستونی دیگر از برندهای خارجی در بازار کشور وجود دارد که عمدهترین آنها فاستونی چینی، ترک، انگلیسی و ایتالیایی هستند.
سوالات متدوال در خرید بهترین پارچه فاستونی
کاربرد پارچه فاستونی در صنعت مد و پوشاک چیست؟
از بهترین پارچه فاستونی در تولید کتوشلوار رسمی مردانه، مانتو و شلوار رسمی زنانه و شلوارهای پارچهای استفاده میشود.
مزایا و معایب پارچه فاستونی چیست؟
مزیت این پارچه شامل مقاومت در برابر آب و باد و ماندگاری طولانی خط اتو است. از معایب آن میتوان به سایش و براق شدن پارچه فاستونی در محل نشستن و ایجاد چروک با افزایش عدد سوپر فاستونی اشاره نمود.
جمع بندی خرید بهترین پارچه فاستونی
در پایان لازم به ذکر است که بهترین پارچه فاستونی تولیدشده دارای درصد پشم یا پلیاستر متفاوتی است و در نظر داشته باشید که هیچ پارچه فاستونی تماما از پشم یا پلیاستر تولید نمیشود و تنها مسئلهای که باعث میگردد شکل ظاهری و نرخ پارچههای فاستونی مختلف باشد درصد الیاف استفادهشده در آنها است. اگر تجربه خرید و استفاده از پارچه فاستونی را دارید، آن را با سایر کاربران ما به اشتراک بگذارید.
منبع: اصیل بخرید
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند و مرتبط برای مخاطبان هدف تمرکز دارد. این محتوا میتواند شامل مقالات، وبلاگها، اینفوگرافیکها، ویدیوها، پادکستها و غیره باشد.
بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک مزایای زیادی دارد. در این مقاله، به بررسی این مزایا میپردازیم.
بازاریابی محتوا یکی از بهترین راهها برای افزایش آگاهی از برند است. محتوایی که به خوبی نوشته شده و ارزشمند است، میتواند توجه مخاطبان را جلب کند و آنها را با برند شما آشنا کند.
بازاریابی محتوا میتواند به شما کمک کند تا مشتریان جدید جذب کنید. محتوای ارزشمند میتواند مخاطبان را به مشتریان تبدیل کند.
بازاریابی محتوا میتواند به شما کمک کند تا روابطی با مشتریان خود ایجاد کنید. محتوایی که به خوبی نوشته شده و ارزشمند است، میتواند به شما کمک کند تا اعتماد و وفاداری مشتریان خود را جلب کنید.
بازاریابی محتوا میتواند به شما کمک کند تا فروش خود را افزایش دهید. محتوایی که به خوبی نوشته شده و ارزشمند است، میتواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید.
بازاریابی محتوا میتواند به شما کمک کند تا سئو سایت خود را بهبود بخشید. محتوایی که به خوبی نوشته شده و ارزشمند است، میتواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.
بازاریابی محتوا میتواند هزینههای بازاریابی شما را کاهش دهد. محتوایی که به خوبی نوشته شده و ارزشمند است، میتواند به شما کمک کند تا به نتایج بازاریابی خود برسید بدون اینکه مجبور باشید هزینههای زیادی صرف کنید.
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که میتواند مزایای زیادی برای کسب و کارهای کوچک داشته باشد. اگر به دنبال راههایی برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتری، ایجاد روابط با مشتریان، افزایش فروش و بهبود سئو خود هستید، بازاریابی محتوا میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
در اینجا چند نکته کلیدی برای بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک آورده شده است:
بر تولید محتوای ارزشمند و مرتبط تمرکز کنید.
محتوای خود را برای مخاطبان هدف خود شخصیسازی کنید.
از کانالهای مختلف بازاریابی محتوا استفاده کنید.
نتایج خود را پیگیری و اندازهگیری کنید.
با رعایت این نکات، میتوانید از بازاریابی محتوا برای کسب و کار خود بیشترین بهره را ببرید.
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/513117aa-43c1-4803-a280-21b09831f009/Maria-B |
http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.aslematlab.com
http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Faslematlab.com